Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد نامزد ریاست بارسا به دستمزد هنگفت مسی

© REUTERS / MASSIMO PINCALionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امیلی روسود، نامزد ریاست باشگاه بارسلونا می‌گوید حقوق فعلی لیونل مسی با توجه به وضعیت مالی باشگاه منطقی نیست و در صورت تمدید با او باید دستمزش کاهش پیدا کند.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی که در اوایل سال جاری قصد جدایی از نوکمپ را داشت، کمتر از 7 ماه از قراردادش با کاتالان‌ها باقی مانده و در صورتی که تمدید نکند، می تواند در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود.

Pedri-Messi - اسپوتنیک افغانستان
پدری جوان حامی خوب مسی در بارسا

در حالی که برخی از نامزدان ریاست باشگاه بارسلونا اصرار به ماندن مسی دارند، یکی از نامزدان می‌گوید که دستمزد این بازیکن بسیار هنگفت است و در صورتی که دستمزدش را کاهش ندهد، ماندن او در شرایط فعلی منطقی نیست.

امیلی روسود که در میان شش مدیری بود که به دلیل اعتراض به مدیریت ژوزپ ماریا بارتومئو استعفا کرد، معتقد است که آینده و دوران شکوه دوباره باشگاه با مسی مرتبط است اما در صورت با او تمدید شود که دستمزدش را کاهش دهد.

او در این مورد به AS گفت:" ما نمی‌توانیم همه چیز را به مسی دهیم، و اگر این کار را کنیم کوچک می‌شویم و باید بزرگ فکر کنیم. آینده باشگاه در دست او است، اما در حال حاضر حقوق لئو منطقی نیست. من تا زمانی که مسئولیت باشگاه را به عهده نگیرم در این مورد با لئو صحبت نخواهم کرد اما در صورتی که رییس بارسا شوم، با او صحبت خواهم کرد تا دستمزدش را کاهش دهد زیرا اگر او جدا شود و به باشگاه دیگری برود، چنین دستمزدی دریافت نخواهد کرد".

این در حالی‌ست که مسی در هر ماه 7.3 میلیون پوند از بارسا درآمد کسب می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала