Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انگار در فینال حضور داشتیم؛ این بهترین بازی سال ما بود!

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر جوردی آلبا Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Ювентус" - "Барселона"
جوردی آلبا Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Барселона - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدافع اسپانیایی بارسلونا که زننده گل زیبای تیمش برابر سوسیه‌داد بود، می‌گوید پیروزی دشوار شب گذشته به هم‌تیمی‌هایش اطمینان خاطر بخشیده است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا شب گذشته دیدار نفس‌گیر توانست با نتیجه 2-1 رئال سوسیداد را شکست دهد و تا رتبه پنجم لالیگا بالا بیاید.

Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان
کومان: با این روحیه و این جنگندگی، بارسلونا به جایگاه واقعی خود برمی‌گردد
جوردی آلبا و فرانکی دیونگ، زننده گل‌های دیشب بارسلونا برابر صدرنشین لالیگا بودند. مدافع اسپانیایی آبی‌اناری‌ها با یک گل و یک پاس گل ستاره میدان بود. آلبا پس از پایان این بازی در صحبت با رسانه‌ها گفت:«این بهترین بازی سال ما بود. در مورد نحوه فشار به تیم کاملا واضح بودیم از نگرش و تمایل تیم بسیار خوشحالم».
مدافع اسپانیایی کاتالانی‌ها در ادامه بیان داشت:«این بهترین نیمه اولی بود که داشتیم. برابر تیم بسیار خوب و باکیفیتی بازی کردیم و این برد به ما برای ادامه مسیر اعتماد به نفس زیادی می دهد. دیشب انگیزه تیم عالی بود و ما به پیشرفت مان ادامه خواهیم داد. سوسیداد نحوه بازی خود را تغییر داد آن ها گل خوبی زدند و برای ما خطر ساز شد میدانستیم که مقابل یکی از بهترین های لالیگا بازی داریم و بازی سختی خواهد بود».

آلبا در پایان صحبت‌هایش در مورد گلزنی کفت:«به گونه ای بازی کردیم که انگار در یک فینال حضور داریم. زجر کشیدیم ولی برای هر توپی جنگیدیم و معتقدم سزاوار پیروزی بودیم. صادقانه بگویم که از پاس گل دادن بیشتر از گلزنی لذت می برم. شاید 100 شوت بزنم و یکی مثل امشب تبدیل به گل شود. خوشحالم که امشب در پیروزی تیم نقش داشتم و امیدوارم این روند ادامه دار باشد».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала