Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو، مسی و یا لواندوفسکی؛ هفت ساعت تا اعلام بهترین بازیکن سال جهان

© Photo / Twitter/UEFACristiano Ronaldo, Lionel Messi
Cristiano Ronaldo, Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مراسم بهترین بازکین سال فیفا امشب ساعت 9:30 به وقت افغانستان در نیون سویس برگزار می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، مراسم بهترین بازیکن سال فیفا 2020، امشب از میان 3 نامزد نهایی این عنوان معرفی خواهد شد، مراسمی که در آن از میان کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و رابرت لواندوفسکی یک نفر به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا انتخاب خواهد شد.

نيمار يمر بجوار كأس دوري أبطال بعد الخسارة أمام بايرن ميونخ 23 أغسطس آب - اسپوتنیک افغانستان
کنایه‌های توییتری نیمار به اعلام سه نامزد نهایی بهترین بازیکن سال + عکس

در این میان اما، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ شانس بالایی برای کسب این جایزه تصور می‌شود. سالی که در آن هر پنج عنوان تیمی با بایرن مونیخ را در فوتبال آلمان و اروپا کسب کرد و توانست در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا به عنوان بهترین گلزن مسابقات نام خود را ثبت کند. به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا، مراسم توپ طلا که توسط فرانس فوتبال برگزار می‌شد  لغو و به تعویق افتاد.

از همین‌رو، جایزه بهترین بازیکن سال جهان که از سوی فیفا انتخاب می‌شود از اعتبار مهم‌تر و بیشتری در این فصل برخوردار است و این مهاجم لهستانی امیدوار است که در کنار 2 ستاره دنیای فوتبال که هر سال به عنوان یکی از نامزد‌های نهایی این جایزه انتخاب می‌شوند بتواند برنده جایزه بهترین بازیکن سال جهان شود. سال گذشته لیونل مسی موفق به کسب این عنوان شد.

رای گیری برای نامزدهای این جوایز از 25 نوامبر آغاز شد و تا 9 دسامبر ادامه داشت. مربیان همه تیم های ملی، هواداران و نمایندگان رسانه ها در روند انتخاب بهترین بازیکنان مردان، بازیکنان زنان، و مربیان شرکت کردند.

فیفا از همان روش رای گیری برای دو جایزه بهترین دروازه بان مرد و دروازه بان زن استفاده کرد، پس از رای گیری در سال گذشته به یک کمیته منتخب محدود شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала