Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سری‌آ ایتالیا؛ تساوی غیر منتظره میلان در شب برتری اینتر برابر ناپولی

© REUTERS / POOLSan Siro, Milan, Italy - February 27, 2020 Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez
San Siro, Milan, Italy - February 27, 2020    Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
 هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایتالیا با تساوی میلان و پیروزی اینتر همرا بود‌.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه بازی‌های هفته دوازدهم سری‌آ ایتالیا و در حساس‌ترین بازی امشب تیم  اینتر مقابل ناپولی به برتری رسید و میلان در خانه جنوا متوقف شد.

در ورزشگاه سن‌سیرو، اینتر به لطف تک گل روملو لوکاکو از روی نقطه پنالتی در دقیقه 73 با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. این پنالتی حاصل خطای داوید اوسپینا دروازه‌بان ناپولی روی متئو دارمیان مدافع اینتر بود که نه تنها برای او یک کارت زرد به همراه داشت بلکه منجر به اخراج هم‌تیمی‌اش لورنزو اینسینیه شد که در اعتراض به داور زیاده‌روی کرد.

اینتر با این برد ضمن کسب هشتمین پیروزی‌اش 27 امتیازی شد و علاوه بر حفظ جایگاه خود  در رده دوم جدول، فاصله‌اش با میلان صدرنشین را به یک امتیاز کاهش داد.

اما میلان در بازی همزمان در خانه جنوا با تساوی 2 – 2 متوقف شد. میلانی‌ها در این بازی دو بار از حریف خود عقب افتادند و هر دو بار گل‌های خورده را جبران کردند. ماتیا دسترو هر دو گل جنوا را در دقایق 47 و 60 زد و گل‌های میلان هم توسط داوید کالابریا در دقیقه 52 و پیره کالولو در دقیقه 83 به ثمر رسیدند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала