Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: از صمیم قلب خوش‌حالم، تاتنهام یک گل میلی‌متری زد و ما شایسته برد بودیم

© REUTERS / Carl RecineЮрген Клопп во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Юрген Клопп во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی آلمانی لیورپول از بازی شاگردانش برابر تاتنهام لذت برده است و می‌گوید لیورپول شایسته کسب این 3 امتیاز بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول با ارائه نمایشی خوب در آنفیلد موفق شد در آخرین دقیقه با گل بابی فیرمینو 2 بر یک تاتنهام را شکست دهد تا به صدر جدول لیگ برتر انگلیس برسد.

Игрок Ливерпуля Роберто Фирмино во время матча между командами Ливерпуль и Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لیورپول 2-تاتنهام 1؛ فیرمینو به مورینیو یک امتیاز هم نداد
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پس از پایان بازی به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت:«فکر می‌کنم شایستگی کسب 3 امتیاز را داشتیم. البته تاتنهام هم موقعیت‌هایی داشت و گلی که زد هم میلیمتری بود. در دوران سختی هستیم و فکر می‌کنم امشب نمایشی فوق‌العاده داشتیم. تاتنهام تیمی سطح بالا و قوی در ضحملات است، اما ما به بردی که شایسته آن بودیم، رسیدیم. از عملکرد تیمم لذت بردم».
کلوپ به طور ویژه فیرمینو را هم تحسین کرد و گفت:«امیدوارم بابی نسبت به خودش شک و تردیدی نداشته باشد، برای این که در این مورد خیلی صحبت می‌شود. او گل‌های زیادی زده که مهم بوده‌اند. مهم نیست چه کسی گل می‌زند و سبک بازی و قدرت تمام‌کنندگی تیم اهمیت دارد که مردم این چیزها را نمی‌بینند».

شب گذشته لیورپول و تاتنهام در شرایطی در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو تیم 25 امتیازی بودند و اسپرز تنها به علت تفاضل بهتر در صدر جدول لیگ برتر قرار داشت. اما مرسی سایدی‌ها با تکیه بر گل دقیقه 90 بابی فرمینو موق به کسب پیروزی 1-2 شده و به تنهایی در صدر جدول قرار گرفتند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала