خواست موسولینی درباره تسلط بر بخشی از سرزمین اتحاد جماهیر شوروی 

© Flickr / Marion Dossخواست موسولینی درباره تسلطه بر بخشی از سرزمین اتحاد جماهیر شوروی 
خواست موسولینی درباره تسلطه بر بخشی از سرزمین اتحاد جماهیر شوروی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیکتاتور ایتالیایی امیدوار بود، که پس از پیروزی آلمان نازی در جنگ جهانی دوم تسلط اش را بر مناطق جنوب غربی اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی برقرار کند. 
From left to right are: Reichsmarschall and President of the Reichstag Hermann Goering, Italian Foreign Minister Count Ciano and Italian Fascist Leader Benito Mussolini shaking hands with Prime Minister of Great Britain Neville Chamberlain during the Four Power Conference held in autumn 1938 in Munich, Germany. Others not identified - اسپوتنیک افغانستان
نواسه موسولینی نماینده پارلمان اروپا شد

به گزارش اسپوتنیک، سرویس اطلاعات خارجی روسیه داده های بایگانی محرمانه (SVR) خاطر نشان کرده است، که بنیتو موسولینی دیکتاتور ایتالیایی در جنگ جهانی امیدوار بود، که پس از پیروزی آلمان نازی، قدرتش را بر مناطق جنوب غربی اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی برقرار کند. موسولینی این موضوع را با آدولف هیتلر مطرح کرد، اما او از پاسخ دادن امتناع ورزید. 

این اطلاعات توسط اناتولی گورسکی یک افسر اطلاعاتی ساکن انگلیس ، پنهان شده با نام مستعار عملیاتی "وادیم" ارائه شده است. او آن را غیر مستقیم از یک مقام بزرگ ایتالیایی دریافت کرد. در 3 دسامبر 1941، وی یک تلگراف رمزنگاری از لندن به مسکو ارسال کرد که "موسولینی پس از نابودی روسیه به معنای دریافت حقوق ویژه برای ایجاد یک محافظ ایتالیایی در جنوب غربی روسیه است".

پس از اینکه دیکتاتور ایتالیا در جلسات درباره اهداف خود با هیتلر گفتگو کرد، هیتلر پاسخ داد، که "تا پایان کارزار هیچ چیز قابل تصمیم گیری نیست". "اولین نیاز ایتالیا اکنون باید تقویت ارتش ایتالیا در جبهه شرقی باشد. موسولینی با اکراه قول داد نیروهای بیشتری را به جبهه شرقی بفرستد تا در هر صورت ادعاهای خاصی در این سرزمین داشته باشد".

پیش از این، سرویس اطلاعات خارجی روسیه گفته بود، که انگلیس در تلاش است تا روابط پنهانی اش با آدولف هیتلر را از اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی پنهان کند، بنابراین، پس از اختصاص بایگانی شخصی فیورر رایش سوم، لندن نمی خواست آنها را با مسکو به اشتراک بگذارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала