Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یورگن کلوپ: این جایزه من را شوکه کرد

© REUTERS / Carl Recineکلوپ
کلوپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی لیورپول معتقد است که ابتدا فکر می‌کرده فقط برای این که سال قبل جایزه بهترین مربی فیفا را برده با او تماس گرفته‌اند، اما دوباره جایزه را برده و شوکه شده است!

به گزارش اسپوتنیک، یورگن کلوپ هم می‌دانست که هانسی فلیک شایسته کسب جایزه بهترین مربی سال 2020 فیفا است، اما قرعه دوباره به نام او افتاد.

Тренер ФК Ливерпуль Юрген Клопп в матче с ФК Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
بهترین‌های فیفا در سال 2020؛ کلوپ بار دیگر سرمربی سال شد + عکس
مربی پرافتخار آلمانی مرسی‌سایدها در این خصوص گفت:«فکر می‌کردم به این خاطر اینجا هستم که سال گذشته این جایزه را بردم و شوکه شدم. من با بازیکنانم اینجا هستم. افراد زیادی هستند که باید از آنها تشکر کنم، به‌خصوص مربیانم. اگر می‌دانستم این جایزه را می‌برم، دستیارانم را کنارم می‌آوردم. کاری که سال گذشته کردیم توسط دستیارانم انجام شد».
کلوپ درباره قهرمانی لیورپول در لیگ برتر انگلیس پس از 30 سال نیز گفت:«این رؤیا را در 30 سال گذشته نداشتیم، اما آن را چند سالی دنبال می‌کردیم. قهرمانی فوق‌العاده بود و ما سالی ویژه داشتیم. متأسفانه نه در شرایطی مثبت برای هواداران لیورپول، اما حداقل در دوره‌ای دشوار توانستیم لحظات برجسته‌ای بسازیم. هیچ تصوری درباره این شرایط نداشتم و کاملاً طاقت‌فرسا بود».

پیش‌بینی‌ها این بود که هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ الاتر از یورگن کلوپ و مارچلو بیلسا به عنوان بهترین سرمربی سال 2020 انتخاب شود اما این اتفاق رخ نداد چرا که سرمربی لیورپول که با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر انگلیس دست یافته بود این عنوان را کسب کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала