Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوری؛ شکست غیر منتطره بازمحمد مبارز مقابل حریف جوان روسی اش

© Photo / drmal laho / FBمبارز
مبارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازمحمد مبارز فایتر نام آشنا و محبوب MMA افغانستان در یک مبارزه نفس گیر در مقابل حریف جوان روسی اش شکست خورد.

به گزارش اسپوتنیک، بازمحمد مبارز ورزشکار‌ رشته MMA افغانستان از ساعت ۱۷:۳۰ عصر امروز جمعه به وقت کابل در استادیوم خالی از تماشاگر ( به دلیل شرایط کرونایی ) شهر مسکو به مصاف نیکیتا گومزیاکوف روس رفت که در نهایت پس از چهار روند مبارزه نفس گیر مقابل حریفش تن به یک شکست ناباورانه و غیر منتظره داد تا دومین شکست متوالی اش را در رقابت های سازمان ACA مقابل حریفان روسی اش به ثبت برساند.

باز محمد در سه روند 5 دقیقه‌ای، تسلط بیشتری به مبارزه داشت و انتظار میرفت نتایج به سود او باشد. فایتر افغانستان در روند سوم مرتکب خطایی نیز شده بود. در نهایت هم در پایان داور دست گومزیاکوف را بعنوان برنده بلند کرد تا مبارز در میان بهت و ناباوری نظاره گذر پیروزی حریف جوانش باشد. پس از جدال درمل لاهو هماهنگ کننده مبارزه گفت که از تصمیمات داوری این مبارزه شوکه شده و قطعا حق مبارز در نتیجه خورده شده است. وی گفته انتظار اعلام شدن چنین نتیجه‌ای را نداشته است.

مبارز در حالی مقابل نیکیتای جوان شکست خورد که وی با ۳۰ سال ۹ سال از او بزرگ تر بود و تجربه بیشتری در این رقابت ها در کارنامه دارد. مبارز در قبل از این فایت، ۱۰ پیروزی و ۵ شکست داشت، اما حالا ششمین شکستش را در قفس سازمان ACA تجربه کرد. او در سال سپتمبر ۲۰۱۹ نیز در شهر مسکو مقابل حریف پر قدرت روسی اش دنیس کنکوف تن به شکست داده بود.

این رقابت ها‌‌ دور ۱۱۶ مبارزات سازمان ACA بود که در شرایط کرونایی برگزار شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала