Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش باشگاه بایرن مونیخ به انتخاب بهترین مربی سال + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر بایرن مونیخ
بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حساب رسمی توییتر باشگاه بایرن مونیخ به مربی برتر سال 2020 واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که پیش بینی می‌شد هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ بالاتر از یورگن کلوپ و مارچلو بیلسا به عنوان بهترین سرمربی سال 2020 انتخاب شود اما این اتفاق رخ نداد چرا که سرمربی لیورپول که با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر انگلیس دست یافته بود این عنوان را کسب کرد.

Тренер ФК Ливерпуль Юрген Клопп в матче с ФК Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
بهترین‌های فیفا در سال 2020؛ کلوپ بار دیگر سرمربی سال شد + عکس

با این حال فیفا در انتخابی شاید عجیب سرمربی آلمانی لیورپول یعنی یورگن کلوپ را به عنوان مربی سال 2020 دنیا انتخاب کرد. موضوعی که با واکنش باشگاه بایرن‌مونیخ روبرو شد و آنها در توئیتی با انتشار عکسی از هانسی فلیک بر فراز دستان بازیکنان بایرن نوشتند:«تو شماره یک ما هستی، هانسی»

فلیک در فصل 20-2019 با بایرن مونیخ به تمام افتخارات ممکن دست یافت. او موفق شد به آرزوی بسیاری از سرمربیان یعنی کسب سه گانه دست پیدا کند و با توجه به این دستاوردها به نظر می رسید که شب گذشته به عنوان سرمربی برتر سال دنیا انتخاب شود. در اواسط فصل گذشته بود که بایرن مونیخ بعد از کسب نتایج بسیار ضعیف سرمربی کروات خود یعنی نیکو کواچ را برکنار کرد و هانسی فلیک را روی نیمکت خود نشاند.

فلیک در ابتدا به عنوان سرمربی موقت بایرن‌مونیخ انتخاب شد اما عملکرد خیره کننده و کم نظیر او روی نیمکت باواریایی‌ها باعث شد که حالا او تنها بعد از چند ماه به عنوان یکی از بهترین سرمربیان حال حاضر دنیا شناخته شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала