Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمار جالب مندی در تیم زیدان؛ او که در ترکیب باشد رئال نمیبازد

© Photo / FB/ Ferland Mendyفرلاند مندی
فرلاند مندی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید

به گزارش اسپوتنیک، فرلاند مندی مدافع چپ فرانسوی لوس بلانکوس از زمان حضورش در جمع بازیکنان سفیدپوش شهر مادرید رقیبی مناسب برای مارسلو مدافع چپ افسانه‌ای رئال در سال‌های واپسین بوده است.

مندی که در 27 بازی لالیگایی، برای رئال مادرید از ابتدا به میدان رفته است، لوس بلانکوس 22 پیروزی و 5 تساوی به ثبت رسانده است.

این در حالیست که رئال مادرید در دو شکست مقابل شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا، به دستور سرمربی تیم زین الدین زیدان مارسلو به وی ترجیح داده می‌شود.

 

در این فصل، جدا از باخت‌های ذکر شده در اروپا‌، او ده بار در لالیگا سانتاندر از ابتدا وارد زمین شده و به تیم خود در رسیدن به هشت پیروزی و دو تساوی خارج از خانه کمک کرده است، اولین بار برابر رئال سوسیداد (0-0) و دوم با ویارئال (1-1) .

مندی در پیروزی‌های بزرگ رئال مادرید در نیوکمپ مقابل بارسلونا، در استادیوم رامون سانچز-پیزخوان با سویا و در زمین خانگی مقابل اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو نقش اساسی ایفا کرده است.

فصل گذشته او در شکست لوس بلانکوس مقابل رئال بتیس، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن روی نیمکت بود و در رقابت های 2020/21 جایگزین مارسلو در شکست خانگی مقابل آلاوس شد.

مندی در دو باخت رئال مقابل کادیز در استادیوم آلفردو دی استفانو و والنسیا در مستایا اصلاً حضور نداشت.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала