Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشک های کودک 11 ساله برزیلی پس از توهین نژادپرستانه و واکنش نیمار+ ویدیو

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور
نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار ستاره برزیلی پی اس جی حمایت خود از طفل 11 سله برزیلی که مورد عمل و توهین نژاد پرستانه قرار گرفته است را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار ستاره تیم ملی فوتبال برزیل و باشگاه پاریسن جرمن فرانسه پس از انتشار ویدیو در حال گریه یک کودک برزیلی که مورد هتک حرکت و توهین نژادپرستانه قرار گرفته بود، از او حمایت و برایش پیام احساسی فرستاد.

لوئیز ادواردو کودک 11 ساله ای که در آکادمی اوبرلندیا برزیل بازی می کند، پس از بازی کوپا کالداس برابر تیم ست اسپورتس مورد توهین نژادپرستانه سرمربی تیم حریف قرار گرفت تا اشک های او پس از بازی به شدت مورد توجه فوتبالیستان برزیلی، مخصوصا نیمار ستاره سلسائو قرار بگیرد.

بر بنیاد گزارش ها، سرمربی تیم ست اسپورتس در جریان بازی بارها به او را بازیکنان سیاه خطاب کرده و به بازیکنان گفته: آن بازیکن سیاه را بگیرید، به آن بازیکن سیاه اجازه ندهید.

نیمار که چندی پیش چنین ماجرایی را در رقابت های لیگ قهرمانان و در دیدار پی اس جی و باشاک شهیر تجربه کرده بود، به شدت از این کودک حمایت کرده و برایش پیام فرستاده است.

نیمار خطاب به ادواردو 11 ساله گفت: "من می خواهم به تو قدرت بدهم"

"می بینم که تو یک وضعیت بسیار غم انگیز و تکراری را پشت سر گذاشتید. متأسفانه همه ما شاهد این نوع چیزها هستیم که امروز جایی در فوتبال ندارد. من می خواهم به شما قدرت بدهم، امیدوارم که به هر چه دوست داری برسی، یعنی فوتبال بازی کنی و از آن  دست نکشی. شجاع باش. من به تو بوسه میفرستم. بخدا توکل کل و موفقیت را فراموش نکن. تو را در آغوش میگیرم.

اشک های لوئیز ادواردو و صحبت های حمایوی نیمار

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала