ایالات متحده موارد حساسیت به واکسن Pfizer و BioNTech کووید-19 را بررسی می کند

© REUTERS / BioNTech SE 2020, all rights resایالات متحده موارد حساسیت به واکسن Pfizer و BioNTech کووید-19 را بررسی می کند
ایالات متحده موارد حساسیت به واکسن Pfizer و BioNTech کووید-19 را بررسی می کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس گروه واکسن های امریکا گفت: سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) در حال بررسی «نزدیک به پنج» مورد از واکنش های آلرژیک جدی در افرادی است که از طریق Pfizer و BioNTech واکسن ضد ویروس کرونا تزریق کرده اند.

آلمان از تولید واکسن کرونا با همکاری روسیه خبر داد - اسپوتنیک افغانستان
آلمان از تولید واکسن کرونا با همکاری روسیه خبر داد
به گزارش اسپوتنیک، پیتر مارکس در جلسه توجیهی که از شبکه رسمی آژانس YouTube پخش شد، گفت: "شمار کل پرونده هایی که ما بررسی می کنیم حدود 5 مورد است".
به گفته وی، تنظیم کننده گزارش های «چندین مورد» واکنش آلرژیک را از ایالات مختلف دریافت کرده است، آنها توسط کارشناسان بخش به دقت مورد بررسی قرار می گیرند. مارکس خاطرنشان کرد، که این واکنشها ممکن است به دلیل پلی اتیلن گلیکول باشد که بخشی از واکسن است، اما به طور قطعی نمی توان گفت.
پیش از این گزارش شده بود، که دو کارمند بهداشت در ایالت آلاسکا در ایالات متحده پس از دریافت نخستین دوز واکسن ویروس کرونا از BioNTech و Pfizer ، نیاز به مراقبت پزشکی داشتند. یکی از آنها در بیمارستان بستری شد. طبق گزارش رسانه ها، پاسخ وی به این واکسن مشابه آنچه در هفته گذشته در واکسیناسیون در انگلیس در دو کارگر بهداشت گزارش شده بود ، بود.
یادآوری می کنیم، که روز دوشنبه، ایالات متحده با استفاده از واکسنی که به طور مشترک توسط شرکت امریکایی Pfizer و BioNTech آلمان ایجاد شده، واکسیناسیون علیه ویروس کرونا را آغاز کرد. اول از همه، دارو توسط کادر پزشکی و ساکنان خانه های سالمندان دریافت می شود. روز جمعه، FDA واکسن ویروس کرونا را برای استفاده در ایالات متحده تأیید کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала