روش غیر منتظره دیگری برای افزایش عمر انسان

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر روش غیر منتظره دیگری برای افزایش عمر انسان
روش غیر منتظره دیگری برای افزایش عمر انسان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان انگلیسی از دانشگاه ییل مطالعه ای را با همكاران خود از دانشگاه هاروارد انجام دادند و یك راه غیرمنتظره دیگر را برای طولانی كردن عمر انسان كشف كردند. 
دانشمندان ماده‌ای که عمر را افزایش می‌دهد دریافتند - اسپوتنیک افغانستان
دانشمندان ماده‌ای که عمر را افزایش می‌دهد دریافتند

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اکسپرس،از دیدگاه دانشمندان انگلیسی، آواز تأثیر مفیدی بر سلامتی دارد و باعث بهبود شرایط روحی و جسمی می شود. در همین راستا، محققان اظهار داشتند که این فعالیت به افزایش امید به زندگی کمک می کند.

افزون بر این، آواز خواندن خطر دچار شدن به زوال عقل و بیماری آلزایمر را کاهش می دهد. همچنین، این فرآیند تأثیر مفیدی بر روی مغز دارد، زیرا تأمین اکسیجن بیشتر را تضمین می کند. این روش همچنین می تواند فشار خون را کاهش داده و نشانه های افسردگی را پیشگیری یا از بین ببرد.

گفته می شود، که وقتی شخصی آهنگ های مورد علاقه خود را می خواند، اندورفین در بدن او ترشح می شود - همچنین باعث بهبود خلق و خو می شود و افراد احساس خوشبختی می کنند. در عین حال، کارشناسان می گویند، هیچ توانایی صوتی مهم نیست، زیرا آواز خواندن در هر یک از اجراهای آن تأثیر مثبتی بر وضعیت عمومی دارد.

یادآوری می کنیم، که در ماه اکتبر، دانشمندان دانشگاه علم و صنعت ناروی کشف کردند که آموزش شدید به مدت 5 سال راهی موثر برای بهبود سلامتی، بهبود کیفیت زندگی و پیری آرام است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала