Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان هنوز از ایسکو نا امید نشده است؛ او به شرایط خوبش برمیگردد

© REUTERS / Peter CziborraIsco
Isco - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منبع خبری نزدیک به باشگاه رئال مادرید میگوید، ایسکو با وجود نارضایتی اش در این تیم، برای حضور در ترکیب ثابت تیم زیدان تلاش میکند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا؛ زین الدین زیدان به استفاده سیستم چرخشی و با استفاده از بازیکنانش مختلف در طول فصلف در تلاش برای به دست آوردن بهترین نتایج ممکن در رقابت های لالیگا و لیگ قهرمانان است.

در این میان ایسکو یکی از بازیکنانی است که در طی فصل گذشته و فصل جاری، بارها نامش در لیست خروجی های رئال مادرید قرار گرفته و بسیاری معتقدند که زیدان روی این بازیکن تکنیکی حساب زیادی برای قرار دادن در ترکیب حساب نمیکند.

با این حال دو بازیکنی که به طور مشخص در یازده بازی ابتدایی رئال خیلی در ترکیب اصلی پیدا نکرده اند، ایسکو و مارسلو هستند.

اخیرا ایسکو به باشگاه گفته است که دوست دارد در پنجره نقل و انتقالات جنوری از اتیم جدا شود، اقدامی که البته در شرایط فعلی کاملاً پیچیده خواهد بود.

این مربی فرانسوی این هفته گفت که ایسکو با تمام توانایی هایش بازی نمی کند.

او معتقد است که گرچه ملی پوش اسپانیایی در هیچ یک از چهار بازی گذشته در ترکیب اصلی قرار نگرفته است، اما او هنوز هم می تواند نقش مهمی ایفا کند و دوباره بهترین فرم خود را در رئال مادرید پیدا کند.

ایسکو سخت تلاش می کند تا به بهترین وضعیت خود برسد و مربی اش معتقد است که می تواند به آنجا برسد.

در حالی که گفته میشود دو تیم لیگ برتری آرسنال و اورتون به دنبال خرید ایسکو هستند، اما رئال مادرید هنوز پیشنهادی برای ایسکو دریافت نکرده است.

احتمال میرود در جلسه سالانه رئال مادرید که در تاریخ 20 دسمبر برگزار میگردد، تکلیف خیلی از بازیکنان از جمله ایسکو مشخص شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала