Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرسپولیس 1 – اولسان 2؛ ادامۀ ناکامی‌های نماینده ایران؛ جام به کوریای جنوبی رفت + عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پرسپولیس - النصر
پرسپولیس - النصر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پرسپولیس در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، در برابر اولسان هیوندای کوریای جنوبی شکست خورد تا ناکامی‌های این تیم در این رقابت‌ها ادامه داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز ساعت 04:30 به وقت کابل، میان دو تیم پرسپولیس نماینده ایران و اولسان هیوندای نماینده کوریای جنوبی در ورزشگاه الجنوب کشور قطر و با حضور تماشاگران اندک برگزار و با قهرمان اولسان به پایان رسید.

پرسپولیسی‌ها که برای دومین بار در سه فصل اخیر به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافته بودند، در این دیدار بازی خوبی به نمایش گذاشتند و در دقیقه 45 با مهدی به عبدی به گُل برتری دست یافتند اما اولسان در وقت‌های اضافۀ نیمه نخست، گُل تساوی را به ثمر رساند و جونیور نگرائو توانست دروازه حامد لک را باز کند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید تا قهرمان آسیا در سال 2020 در نیمه مربیان مشخص گردد.

اولسان در نیمه دوم نسبت به نیمه نخست بهتر عمل کرد و در دقیقه 55 صاحب پنالتی شد که این پنالتی را جونیور نگرائو گُل کرد و با دبل خود تیمش را از حریف پیش انداخت.

در ادامه پرسپولیس تلاش زیادی برای جبران نتیجه انجام داد اما موفق به زدن گُل تساوی نشد و این بازی به سود اولسان و قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید.

نماینده کوریای جنوبی هشت سال قبل و در سال 2012 جام را بالای سر برده و در دیدار امروز دومین قهرمانی خود را کسب کرد.

این دیدار مهم‌ترین بازی قاره‌ی کهن شمرده می‌شود و قطعاً هر دو تیم تا آخرین لحظه برای این جام مهم خواهند جنگید تا با دست پُر راهی کشور شان

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала