Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کنایه و نا راحتی نیمار؛ چرا من در میان بهترین های سال نیستم؟

© REUTERS / MATTHEW CHILDSنیمار جونیور در حال اشک ریختن
نیمار جونیور در حال اشک ریختن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار ستاره برزیلی پی اس جی به دلیل حذف نامش از لیست بهترین های فیفا در سال 2020 و همچنین تیم FIFA FIFPRO مردان، نا امیدی اش را نسبت به این موضوع اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پنجشنبه شب بهترین های فوتبال جهان در سال 2020 توسط فیفا اعلام شد، اما در این میان نیمار که در ابتدا اعلام شد در میان سه نامزد نهایی برای دریافت جایزه مرد سال فوتبال 2020 جایی ندارد، در تیم برتر سال و همچنین تیم FIFA FIFPRO مردان هم جایی نداشت.

با این حال نیمار که از حذف نامش در لیست بهترین ها به شدت نا امید شده است،  یک بار دیگر به سراغ رسانه های اجتماعی رفت تا به این وضعیت انتقاد کند.

پیام های اخیر نیمار نشان می دهد که وی به دلیل این که فیفا او را در لیست سه نامزد نهایی جایزه بهترین بازیکن سال قرار نداده و همچنین مراسم اهدای توپ طلای فرانس فوتبال نیز به خاطر شرایط کرونایی لغو شده است، متضرر شده است.

هفته گذشته پس از انتشار اسامی سه نامزد نهایی بهترین بازیکن سال 2020، رابرت لواندوفسکی، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، ستاره PSG با پیام کوتاه اما "جدی" و با چند توییت رمزآمیز مخالفت خود را ابراز کرد.

ستاره PSG در توییتر خود نوشت: "حالا كه تنیس جواب نداد، من به بسكتبال منتقل شدم" و بعدا اضافه كرد "من قبلاً بسكتبال را كنار گذاشته ام و حالا من یك بازیكن هستم".

این در حالیست که نیمار و هم تیمی اش امباپه در لیست تیم منتخب سال هم حضور نداشتند و این موضوع به شدت باعث دلخوری باشگاه پی اس جی و هواداران تیم شد.

نیمار روز پنجشنبه بار دیگر به شبکه های اجتماعی رفت تا ناامیدی خود را از عدم شناخت برای باشگاه فرانسوی اعلام کند و در توییتر خود نوشت: "PSG ورزش دیگری را بازی می کند" در حالی که مراسم اهدای جوایز برگزار می شد.

از زمان تأسیس جایزه فیفا د بست، نیمار فقط یک بار در سال 2017 در لیست نهایی حضور پیدا کرد.

البته او در این رقابت ها بعد از رونالدو و مسی در رده سوم قرار گرفت.

از سال 2017 به بعد او در لیست سه تیم نامزد نهایی قرار نگرفته است، اما توییت های اخیر ستاره برزیلی نشان می دهد که وی انتظار داشته امسال در لیست سه نامزد نهایی قرار بگیرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала