Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طعنه‌ی مورینیو به کلوپ و فیفا؛ بیچاره فلیک

© Sputnik / Aleksei Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر United manager Jose Mourinho is pictured ahead of a Champions League fixture against CSKA Moscow
United manager Jose Mourinho is pictured ahead of a Champions League fixture against CSKA Moscow - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژوزه مورینیو سرمربی پرتگالی تاتنهام و مشهور دنیای فوتبال به انتفاد از اهدای جایزه‌ی بهترین مربی سال به یورگن کلوپ پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام با طعنه به یورگن کلوپ عنوان کرد: هانسی فلیک باید جایزه بهترین مربی سال را دریافت می‌کرد نه کلوپ.

فلیک باید چه می‌کرد که جایزه ببرد؟

روز پنجشنبه هفته گذشته جوایز سالیانه فیفا به نفرات برگزیده اهدا شد و در بخش بهترین مربی سال، سرمربی تیم فوتبال لیورپول جایزه مورد نظر را دریافت کرد.
این در حالی بود که فلیک سرمربی بایرن‌مونیخ در سال گذشته توانست با این تیم هر پنج جام ممکن را بدست آورد.

ژوزه مورینیو آقای خاص فوتبال در نشست خبری پیش از بازی با لسترسیتی در این خصوص با خنده اظهار داشت: "من فکر می‌کنم تنها شانس بردن فلیک این بود که بایرن دو یا سه مسابقه جدید دیگر برای قهرمان شدن در آن پیدا کند."

وی افزود: "او همه جام‌های ممکن را بدست آورد و در بزرگترین جام سال نیز قهرمان شد. بیچاره فلیک دیگر باید چه کند تا جایزه ببرد. به نظر من او مستحق جایزه بهترین مربی سال بود."

کلوپ سرمربی لیورپول که سال گذشته این تیم را بعد از ۳۰ سال به قهرمانی لیگ برتر انگلیس رساند پس از انتخاب خود به عنوان بهترین مربی سال، گفت:

"از این انتخاب متعجب شدم اما به خاطر آن ممنون هستم. در لحظه اول مانند بقیه شوکه شدم و از خودم پرسیدم که چگونه این اتفاق افتاده است؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала