Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکوردی در ایتالیا پس از 49 سال توسط رونالدو شکسته شد

© REUTERS / MASSIMO PINCAكريستيانو رونالدو يسجل هدفا في مباراة يوفنتوس وسامبدوريا بالدوري الإيطالي 20 سبتمبر أيلول 2020
كريستيانو رونالدو يسجل هدفا في مباراة يوفنتوس وسامبدوريا  بالدوري الإيطالي 20 سبتمبر أيلول 2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی یوونتوس با دبل مقابل پارما برعلاوه پیروزی تیمش با نتیجه چهار بر صفر یک رکورد نیز ثبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدو با دبل مقابل پارما به 33 گل در لیگ ایتالیا در سال 2020 رسید و با عمر سیووری که در سال 1961 این کار را کرده بود، برابری کرد و بدین ترتیب به رکورد 50 ساله یورش برد. کریستیانو در بازیهای بعدی یووه تا پایان سال 2020 می تواند از سیووری عبور کند.

یوونتوس با کسب این پیروزی با یک بازی کمتر از میلان فعلا یک امتیاز تا روسونری های صدرنشین فاصله دارد. بیانکونری ها می دانستند که پیروزی مقابل پارما خیلی مهم است چرا که این تیم توانسته بود از اینتر و میلان تساوی بگیرد.

به جز رونالدو در این بازی کولوسفسکی و موراتا هم گلهایی را به ثمر رساندند تا تیم پیرلو برای ادامه فصل و دفاع از قهرمانی های خود در لیگ ایتالیا در سالهای اخیر دفاع کند. کریستیانو رونالدو هم البته در تلاش است تا آقای گلی لیگ ایتالیا را از آن خود کند.

سال گذشته چیرو ایموبیله او را در دستیابی به این هدف ناکام گذاشت اما ستاره پرتگالی انگیزه زیادی دارد تا بتواند امسال بدرخشد و  هم جوایز فردی و هم جوایز تیمی را کسب کند. یووه به هیچ وجه نمی خواهد پس از سال ها، قهرمانی لیگ ایتالیا را در اختیار رقبا قرار بدهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала