Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فهرست جدید تیم ملی فوتبال؛ دستگیر به چند چهره جدید اعتماد کرد+عکس

© AFFتمرینات تیم ملی فوتبال افغانستان
تمرینات تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرار است تیم ملی فوتبال افغانستان در یک کمپ تمرینی 9 روزه در شهر دبی کشور امارات از تاریخ 21 الی 30 دسمبر 2020 شرکت کند.

به گزارش اسپوتنیک، در این اردو 24 بازیکن زیر نظر انوش دستگیر حضور پیدا خواهند کرد. البته در این اردو امیر محمد که در لیگ دوم روسیه بازی میکند، نیز برای نخستین بار به تمرینانت تیم ملی دعوت شده است.

همچنین انوش دستگیر سرمربی تیم ملی در این اردو از 10 بازیکن فوتبال داخلی افغانستان که در فصل نهم رقابت های لیگ برتر درخشش خوبی داشته اند، دعوت به عمل آورده است.

لازم به ذکر است که مصطفی آزادزوی و ذوالفقار نظری به دلیل مشکلات کرونایی و قوانین قرنطنیه در کشورهای تایلند و استرالیا، عمران حیدری به دلیل حضور در رقابت های باشگاهی اش در لیگ پولند، اسلام امیری و شریف محمد نیز به دلیل آغاز رقابت های لیگ هند در این اردو حضور پیدا نخواهند کرد.

انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان دعوت 10 بازیکن از داخل فوتبال افغانستان را بهترین فرصت برای تست و محک زدن این بازیکنان دانسته و گفته بازیکنان شایسته فصل نهم لیگ برتر میتوانند در این اردوی تمرینی خود را برای جای دادن در تیم ملی نشان دهند.

به گفته وی در روزهای تقویم اصلی فیفا که بیشتر تیم ملی درگیر رقابت ها مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا است، زمان مناسبی برای محک زدن بازیکنان تازه دعوت شده نخواهد بود، اما این اردو فرصت یک فرصت طلایی برای بازیکنانی است که تازه به تیم ملی دعوت شده اند.

تیم ملی فوتبال افغانستان در ماه مارچ ( حمل ) در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی و جام ملت های آسیا به ترتیب مهمان بنگلادش و مهمان عمان خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала