Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قراردادم تا 2022 اعتبار دارد و فعلاٌ ماندنی هستم

© REUTERS / Juan MedinaТренер "Реал Мадрид" Зинедин Зидан в матче с "Барселоной"
Тренер Реал Мадрид Зинедин Зидан в матче с Барселоной - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان از شرایط خود در رئال راضی است و اعلام کرده درخواستی برای تمدید قرارداد ندارد زیرا قراردادش تا سال 2022 اعتبار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، زیدان در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل ایبار به خبرنگاران گفته: "چیز خاصی در ذهنم نیست زیرا تا سال 2022 قرارداد دارم و نمی‌خواهم درخواستی داشته باشم. خوشبخت هستم که می‌توانم بگویم در بهترین باشگاه دنیا حضور دارم. امیدوارم بازیکنان هم در تیم بمانند.

"راموس؟ او شرایط خوبی دارد و قانع شده که می‌تواند در رئال ادامه دهد. این مهم‌ترین چیز است. سال‌ها است که او فوتبال بازی می‌کند زیرا مراقب خودش است. اگر می‌خواهید زیاد بازی کنید و از خودتان مراقبت کنید شانس حضور در فوتبال به مدت زیاد را خواهید داشت. به همین دلیل من از زمان طولانی که راموس در فوتبال حضور دارد متعجب نیستم."

​زیدان در ادامه افزود: "هازارد؟ او به زودی برمی‌گردد. ادن کاملا ریکاوری کرده و امیدوارم به زودی کنار تیم باشد."

"وینیسیوس؟ فکر نمی‌کنم او بتواند در بازی حضور داشته باشد زیرا حال خوبی ندارد. فکر می‌کنم ورم معده و روده باشد. او احساس راحتی نمی‌کند. باید ببینیم شرایط او چگونه خواهد بود. "

"شرایط ایسکو و احتمال جدایی؟ تنها می‌توانم به شما بگویم که بازیکنانم و ایسکو شرایط خوبی دارند و فرصت کافی داریم تا درباره کاری که می‌خواهیم در بازی انجام دهیم،‌ تمرکز کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала