Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

می توانیم جام های بزرگ را کسب کنیم

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر مارکوس راشفورد Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
مارکوس راشفورد   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارکوس راشفورد معتقد است که منچستر یونایتد "قادر به کسب جام های بزرگ" است اما اعتراف می کند که پس از حذف ناامید کننده آنها از لیگ قهرمانان، هنوز جای پیشرفت وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد از زمان بازنشستگی سر الکس فرگوسن در سال 2013 فقط سه جام مهم کسب کرده است، جام حذفی، جام اتحادیه و لیگ اروپا با سرمربی گری لوئیس فن خال و ژوزه مورینیو، سرمربیان سابق خود شده است.

آخرین قهرمانی آن ها در سال 2017 بود و اگرچه سرمربی فعلی شیاطین سرخ اوله گونار سولسشایر فصل گذشته یونایتد را به نیمه نهایی جام حذفی، جام اتحادیه و لیگ اروپا هدایت کرد و همچنین یک مقام سوم در لیگ برتر را نیز به دست آورد. باشگاه هنوز منتظر ادامه کسب جام ها و قهرمانی ها است.

با این وجود، علیرغم شروع ناسازگار رقابت های لیگ برتر انگلیس و حذف ناامید کننده از مرحله گروهی در لیگ قهرمانان اروپا؛ اکنون یونایتد در شش مسابقه لیگ برتر شکست ناپذیر است و در صورت پیروزی در بازی های خود، می تواند اختلاف امتیاز بین خود و تیم صدرنشین لیورپول را به دو امتیاز برساند.

یونایتد در مسابقه بعدی روز یکشنبه در اولدترافورد، رقابت خود را با لیدز یونایتد شروع میکند، و راشفورد احساس می کند تیم سولسشایر اکنون نشانه هایی را نشان می دهد که به زودی می توانند برای کسب افتخارات بزرگ دیگر بار دیگر رقابت کنند.

راشفورد به UTD Podcast گفت: "من معتقدم تیمی که اکنون در اختیار داریم قادر به کسب جام های بزرگ است."

"من احساس می کنم نزدیک هستیم اما کاملا به آن مرحله نرسیدیم. فقط باید فشار نهایی را ایجاد کنیم تا تیمی باشیم که بتواند جام ها را بدست آورد و برای همه چیز بجنگد.

"در بازی های بزرگ، ما با هر تیمی پا به پا می شویم و می دانیم که می توانیم این کار را انجام دهیم. ما در زمین اعتماد داریم که می توانیم آنها را شکست دهیم ، خواه لیورپول باشد، منچسترسیتی، پاری سن ژرمن. در مقابل تیم های بزرگ نشان می دهیم که می توانیم رو در رو شویم و به آنها بازی خوب نشان بدهیم. بازیکنان این را می دانند، سرمربی ما نیز این را می داند."

"ما فقط یک ذره از قهرمانی لیگ فاصله داریم و به آن نزدیک هستیم. اما برای من هرچه زودتر به آن برسیم، بهتر است. هیچ چیز بزرگتر از قهرمانی در لیگ برتر یا لیگ قهرمانان نیست، آرزوی ما همین است.

"این واقعیت که ما از لیگ قهرمانان حذف شده ایم بدیهی است که صدمه می بینیم. اما اکنون نمی توانیم آن را تغییر دهیم. این اتفاق افتاده است و تنها راه پاسخ دادن پیروزی در بازی بعدی است."

راشفورد از آکادمی من یونایتد تعریف می کند:

راشفورد با 12 گل در همه رقابت ها بهترین گلزن منچستریونایتد در این فصل است. او از زمان اولین بازی خود در فبروری 2016، در 234 بازی 79 بار تور دروزاه حریفان را پیدا کرده است.

این بازیکن 23 ساله سیستم آکادمی باشگاه را بخاطر رشد نجومی اش اعتبار می دهد و مربیان سابق خود را برای کمک به ورود به تیم اصلی تحسین می کند.

راشفورد گفت: "من در اینجا به همان ابتدا برمی گردم اما ایمون مولوی، تونی ویلان ، دیو بوشل؛ بدون این افراد من هرگز موفق به گذراندن و رسیدن به چنین جایگاهی نمی شدم، این فقط غیرممکن بود."

"چند بار بود که من از تمرین می افتم زیرا مادر من تا دیر وقت کار کرده بود و برادرانم کار می کردند، خواهرانم هر دو بچه داشتند و راهی برای رسیدن من به آنجا نبود.

"من یادم می آید که چند بار تمرین را از دست داده بودم و من فقط با گریه در خانه می نشستم. من همیشه قبل از اینکه او (مادرش) به خانه بیاید در خانه میماندم. او در همان زمان به خانه می آمد. اما یک بار او زود به خانه آمد و او مرا در اتاق با گریه گرفتار کرد. و آن وقت بود که به او گفتم و او کسی بود که به یونایتد گفت ، "ما به نوعی کمک احتیاج داریم" ، تا من به آنجا بروم.

"آنها افرادی هستند که برای من راننده تهیه کردند. آنها این امکان را فراهم کردند که بتوانم به تمرینات برسم. از کودکی تمام آنچه را که می خواستم بود. این در سن هشت، نه سالگی بود.

"بنابراین ، (بدون آن حمایت) حتی به وضعیت جابجایی و موفقیت ها نمی رسیدم. من آنجا نبودم. من کار دیگری می کردم.

"یونایتد همیشه وقتی بزرگ شدی می گوید،" خودت را در زمین نشان ده ". آنها کسانی هستند که این را به من آموختند. فکر می کنم به همین دلیل است که تعداد زیادی از جوانان از راه رسیده اند زیرا بدون اینکه بدانند، آنها آماده بازی هستند. اعتبار یونایتد و سیستم است. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала