کلوپ ویدیو

گونه جدید ویروس کرونا ساکنان لندن را فراری کرد + ویدیو 

© Sputnik / Justin Griffiths-Williams /  مراجعه به بانک تصاویر هجوم گسترده ای ساکنان لندن برای بیرون شدن از این شهر به خاطر سطح بالای محدودیت های کرونایی + ویدیو 
هجوم گسترده ای ساکنان لندن برای بیرون شدن از این شهر به خاطر سطح بالای محدودیت های کرونایی + ویدیو  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شنبه شب همه تکت های قطار در لندن به فروش رفت و مردم با ازدحام در ایستگاه‌ها، بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به سمت قطارها هجوم بردند. 

لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
 مثبت‌شدن آزمایش کرونای 6 نفر در لیگ برتر انگلیس
به گزارش اسپوتنیک، دیلی میل می نویسد، ساکنان لندن پس از اعلام محدودیت های شدیدتر به دلیل نوع جدید ویروس کرونا ، دسته جمعی پایتخت انگلیس را ترک می کنند.

به گزارش این روزنامه، بسیاری از افرادی که پیش از اجرایی شدن اقدامات جدید در 20 دسامبر که شامل محدودیت های ورود و بیرون شدن از شهر است، سعی در بیرون شدن از لندن داشتند و در بزرگترین ایستگاه های قطار دیده شدند.

افزون بر این، در بزرگراه های بزرگی که لندن را با دیگر مناطق کشور ارتباط می دهد، ازدحام جدی وجود داشته است.

نایجل فاراژ رهبر حزب برکزیت، آنچه را حالا رخ می دهد را با رخ دادی که بیش از 80 سال پیش در آغاز جنگ جهانی دوم در پایتخت انگلیس اتفاق می افتاد، مقایسه کرد.

وی گفت: "به نخست وزیر و کارشناسان دولت تبریک می گویم، شما باعث نخستین تخلیه از لندن از سال 1939 شدید".

یادآوری می کنیم، که بوریس جانسون روز شنبه اعلام کرد، که مناطق شرق و جنوب شرق انگلیس از آن میان لندن از ساعات نخستین امروز وارد سطح چهار هشدار می‌شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала