Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرتتا تایید کرد؛ اوبامیانگ غایب آرسنال در دیدار برابر منچسترسیتی

© REUTERS / David Kleinپیر امریک اوبامیانگ
پیر امریک اوبامیانگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی اسپانیایی توپچی‌های لندن تایید کرد که مهاجم گاپنی تیمش در دیدار برابر منچسترستی غایب خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیکف میکل آرتتا، سرمربی آرسنال غیبت مجدد پیر امریک اوبامیانگ را در دیدار این تیم برابر منچسترسیتی در یک چهارم نهایی جام اتحادیه تایید کرد.گ

Нападающий Арсенала Пьер-Эмерик Обамеянг по окончании финального матча Лиги Европы между командами Челси - Арсенал (29 мая 2019). Баку - اسپوتنیک افغانستان
اعلام ترکیب آرسنال اورتون؛ غیبت اوبامیانگ به دلیل مصدومیت
سرمربی آرسنال در آستانه این دیدار برابر دوربین رسانه‌ها ظاهر شد و گفت:«اوبامیانگ در چند روز آینده اسکن دیگری انجام خواهد داد و ما باید ببینیم که چقدر سریع می‌توانیم بار دیگر او را در ترکیب تیم خودمان داشته باشیم. او بسیار بهتر است و روز گذشته احساس مثبتی نسبت به دو روز پیش از آن داشت.»
سرمربی توپچی‌های لندن صحبت‌هایش را ادامه داد و گفت:«ما می‌دانیم که او چقدر برای تیم مهم است، او نیز همین احساس مسئولیت را دارد و در تلاش است که تمام توانش را برای بازگشت هرچه سریعتر به شرایط آمادگی به کار بگیرد. فکر نمی‌کنم خبر دیگری درباره سایر اعضای تیم پیش از تمرین امروز داشته باشیم.»

اوبامیانگ در جریان شکست 1 - 2 برابر اورتون نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه در ترکیب آرسنال حضور نداشت. آرتتا مدعی شده که این مصدومیت به اندازه‌ای که تصور می‌شد دردسرساز نیست اما مهاجم تیمش هنوز آماده نیست که بتواند در ترکیب به میدان برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала