Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حالم خوب است و با اشتیاق تمام بازی می‌کنم!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا می‌گوید، در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌برد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی، ستاره آرجنتینی بارسلونا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش که بخش کامل آن قرار است 27 دسامبر سال روان منتشر شود، از شرایط خوب و اشتیاق خودش برای بازی در بارسلونا گفته است.

Messi-Maradona - اسپوتنیک افغانستان
پاسخ مسی به پیام پله: از راه دور شما را در آغوش می‌گیرم!
بخش کوچکی از ین گفتگو شب گذشته در برنامه «آل مون شبکه RAC 1» منتشر شد. فوق ستاره آرجنتینی‌ها در مورد وضعیت خودش در این باشگاه گفت:«روزهای خیلی بدی را در تابستان گذراندم. اتفاق هایی که در تابستان افتاد و ارسال فکس به باشگاه... دیگر گذشت. آن موضوع موجب شد فصل را دیرتر شروع کنم».
مسی در ادامه همچنان در این خصوص بیان داشت:«با این حال اکنون حال من خوب است و برای تمام چیزهایی که پیش رویم است می جنگم‌. با وجود این که باشگاه در شرایط سختی به سر می برد شور و اشتیاق دارم».

با اینکه این مصاحبه به صورت کامل پخش نشده است، اما تصور می‌شود که ابرستاره بارسلونا هنوز در مورد ادامه حضورش در نیوکمپ تصمیم نگرفته است. لئو به تازگی با رکورد 643 گل پله برای یک باشگاه برابری کرده است.

در همین حال، خوان لاپورتا 5 دلو سال روان با هشت نامزد دیگر برای ریاست بارسلونا رقابت خواهد کرد و بسیاری شانس او را بیش از رقبا می‌دانند. لاپورتا که بین سال های 2003 تا 2010 نیز ریاست بارسا را برعهده داشت، به خوبی با لیونل مسی آشناست و می گوید هر کاری در توانش باشد برای حفظ مسی انجام خواهد داد.

قرارداد مسی تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و این بازیکن می‌تواند از جنوری با هر باشگاهی که بخواهد مذاکره کند. مسی در تابستان با ارسال فکس خواستار جدایی شد اما پس از 12 روز پر تنش در نهایت مجبور شد در بارسلونا بماند چون نمی خواست از باشگاه محبوبش شکایت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала