ساخت دستگاهی برای مقابله با کرونا در فرانسه

© Sputnik / Dominique Boutin /  مراجعه به بانک تصاویر ساخت دستگاهی برای مقابله با کرونا در فرانسه
ساخت دستگاهی برای مقابله با کرونا در فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان فرانسوی دستگاهی ایجاد کرده اند که قادر است 93.5 درصد ویروس های کرونا را در هوا از بین ببرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Le Parisien دانشمندان فرانسوی دستگاهی ساخته اند  که قادر است تا 93.5 درصد ویروس های کرونا را در هوا از بین ببرد. این دستگاه شبیه مدال بوده و باید به دور گردن انداخته شود.

قیودات گشت و گذار عمومی در فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
قیودات گشت و گذار عمومی در فرانسه

شرکت سازنده این دستگاه مستقر در ایولین فرانسه بوده و  در اصل در زمینه توسعه دارو های  ضد مالاریا تخصص دارد. دانشمندان دریافته اند که پشه های مالاریا بر روی مولکول های بوی انسان پرواز می کنند. متخصصان دستگاهی را ایجاد كردند كه تحت تأثیر آن یك میدان الكتریكی در اطراف فرد ایجاد می شد، مولكول ها به زمین می‌افتند، بنابراین پشه ها از طریق بو نمی‌توانند قربانی را پیدا كنند و در فضا گمراه می شوند.

و شرکت فوق تغییراتی در این دستگاه برای مبارزه با ویروس کرونا ایجاد کرد. آنها یک ماده ازن ساز خاص و یک ماده معدنی دیگر به دستگاه  اضافه کردند که نام آن فاش نشده است.

این دستگاه از سوی انستیتوت پاستور پاریس تأیید شده است. آزمایش دستگاه ضد کرونا در  آنجا صورت گرفت که طی آن دستگاه در یک اتاق بسته، حاوی تعداد زیادی ویروس کرونا ، قرار گرفت. با گذشت ده دقیقه، 94 درصد ویروس ها را از بین برده شدند. با درنظرداشت این که هیچ نوع ویروسی که باعث بیماری در افراد شود در اتاق وجود نداشت، دانشمندان اطمینان حاصل نموده اند که دستگاه به خوبی عمل می کند.

بهای این دستگاه 79 یورو تعیین شده. دستگاه با یکبار شارژ کردن 20 ساعت کار می کند. شرکت در حال حاضر 400 دستگاه در روز تولید می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала