Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی نگران عدم درخشش مهاجم آلمانی؛ 8 بازی بدون گُل

© REUTERS / ANDREW BOYERSچلسی
چلسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیمو ورنر مهاجم جوان چلسی، در 8 بازی آخر موفق به گُلزنی برای آبی‌های لندن نشده و این موضوع مدیران این باشگاه را شدیداً نگران ساخته است.

به گزارش اسپوتنیک، چلسی در تابستان و پس از کش‌وقوس‌های فراوان، تیمو ورنر را از باشگاه لایپزیگ با مبلغ 53 میلیون پوند به خدمت گرفت تا در این فصل در کنار سایر بازیکنان برای رسیدن این باشگاه به عنوان قهرمانی لیگ برتر کمک کند.

هوادار چلسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شبی خاص برای تازه واردها؛ اولین بازی مندی و اولین گل ورنر+عکس

ورنر در چند بازی اول فصل درخشش خوبی داشت و آبی‌ها را امیدوار به ظهور ستاره بزرگی در استمفورد بریج ساخت، اما رفته رفته از روزهای اوج خود فاصله گرفت و در حال حاضر 8 بازی می‌شود که گُلی برای تیمش به ثمر نرسانده.

عدم درخشش این بازیکن که امید اول لمپارد برای گُلزنی محسوب می‌شود، مدیران باشگاه را نگران ساخته زیرا روزهای دشواری این تیم فراسیده و ورنر باید در چنین روزهایی گره‌گشای مشکلات این باشگاه باید باشد.

چلسی در این هفته دو شکست را متقبل شد و ورنر تلاش کرد تا در این دو بازی برابر اورتون و ولوز تأثیرگذار باشد اما موفق نبود. دو شکست آخر و ناکامی ورنر باعث شد چلسی در آستانه دربی لندن با چکش‌ها به رتبه هشتم سقوط کند که کار لمپارد را خیلی دشوار ساخته است.

مدیران چلسی امیدوار اند این بازیکن در 4 بازی پیشرو در برابر وستهام، آرسنال، استون ویلا و منچسترسیتی درخشان ظاهر شود و ارزش‌های خودش را ثابت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала