Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خریدهایی که سبب خروج بارسا از بحران خواهد شد

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا اف سی
بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا در صورتی که 4 بازیکن مورد نظر رونالد کومان را به خدمت بگیرد، از بحران بیرون خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا مدت‌هاست که از دوران درخشان دوران پپ و انریکه فاصله گرفته و خبری از نتایج مطلوب و جام‌های متعدد نیست.

ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون  Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Лион - اسپوتنیک افغانستان
تصمیم نهایی یوونتوس برای جذب دپای؛ کار بارسا دشوار شد

این تیم فصل گذشته را بدون هیچ‌ دستاوری به پایان رساند تا مدیران این تیم کیکه ستین را اخراج و رونالد کومان را برای بیرون شده از بحران استخدام کنند.

کومان در آغاز فصل فهرست بازیکنان مورد نظرش به مدیران باشگاه سپرد اما هیچ یک از بازیکنان مورد نظر این سرمربی هالندی جذب نشد.

با توجه به این موضوع و خروج برخی ستاره‌های این تیم، شرایط بارسا با فصل قبل هیچ تغییری نکرده و بدتر از فصل قبل شده تا شک تردید‌ها به توانایی‌های کومان نیز نزد کاتالان‌ها پیدا شود.

نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا اما مدعی‌ست که کومان هنوز فرصت دارد تا بارسا را از بحران بیرون سازد، به شرطی که بازیکنان مورد نظر او جذب شوند.

این نشریه از ممفیس دپای، جورجینیو واینالدوم، استفان ده فری و اریک گارسیا به عنوان بازیکنانی یاد کرده که جذب آن‌ها سبب بیرون شدن بارسا از بحران می‌شود.

در این فهرست 1 مهاجم، 2 مدافع و 1 هافبک دیده می‌شود که در صورت جذب شان تمامی خطوط بارسا تقویت و سبب پیاده شدن سیاست‌های کومان در زمین می‌شود. 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала