وخامت اوضاع امنیتی افغانستان/ موضوع جلسه فوق العاده رئیس جمهور با کابینه

© @https://twitter.com/ARG_AFGوخامت اوضاع امنیتی افغانستان/ موضوغ جلسه فوق العاده رئیس جمهور غنی با کابینه
وخامت اوضاع  امنیتی افغانستان/ موضوغ جلسه فوق العاده رئیس جمهور غنی با  کابینه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جلسۀ فوق العادۀ کابینه افغانستان بریاست محمد اشرف غنی و با حضور والیان درباره اوضاع امنیتی این کشور از طریق ویدیوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از دفتر رسانه‌ای ریاست جمهوری، این جلسه که روز دوشنبه در ارگ ریاست جمهوری افغانستان انجام شد، از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی خواسته شد برای تامین  امنیت و جلوگیری از کشتار مردم  تلاش کنند و  مقابله با مهاجمان و خنثی کردن انفجارها آنها  را نیز در اولویت های کاری خود قرار دهند. 

شرکت کنندگان در این جلسه از وخامت اوضاع  امنیتی نقاط مختلف افغانستان از جمله شهر کابل که در چند روز گذشته شاهد حملات پی درپی گروههای مخالف مسلح  بوده است، ابراز نگرانی کردند.

نبیل: غنی و تیم اش به دنبال هدف های شخصی شان هستند - اسپوتنیک افغانستان
نبیل: غنی و تیم اش به دنبال هدف های شخصی شان هستند

 سپس رئیس جمهور افغانستان در این جلسه در باره سفر اخیرش به کندهار سخن گفت و از امرالله صالح معاون رئیس اشرف غنی  خواست با  خانواده های داغدار انفجارها و حملات و سایر حوادث  ابراز همدردی کنند و در کنار آنها باشند.

  حملات و انفجارهای پی درپی در نقاط مختلف افغانستان از جمله کابل که همزمان با اغاز روند مذاکرات صلح گسترش یافته است، باعث نگرانی مردم و مقامات، نمایندگان مجلس و شخصیت های این کشور شده  که در حال حاضر این مذاکرات تا 16 جدی به تعویق  افتاده و پیشرفت و نتیجه ملموسی نداشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала