گونه‌ی جدید کرونا در انگلیس/مرز های عربستان بسته شد

© Sputnik / Mihail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر گونه‌ی جدید کرونا در انگلیس/عربستان تمام مرزهایش را بسته شد
گونه‌ی جدید کرونا در انگلیس/عربستان تمام  مرزهایش را بسته شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به دنبال شیوع گونه جدیدی از ویروس کرونا در انگلیس عربستان سعودی مرزهای زمینی، دریایی و هوایی خود را برای یک هفته بست.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از SPA،  مقام های وزارت داخله عربستان سعودی اعلام کرد، همه پروازهای خارجی بین المللی مسافران جز در موارد استثنایی به صورت موقت به مدت یک هفته به حالت تعلیق درآمده است.

 این محدودیت به مدت یک هفته دیگر نیز قابل تمدید است غیر از پروازهای خارجی که هم اینک در خاک عربستان هستند و به آن‌ها اجازه ترک کشور داده می‌شود.

او کرونا در بریتانیا؛ ابتلای 35 هزار نفر به ویروس کرونا در یک روز - اسپوتنیک افغانستان
اوج کرونا در بریتانیا؛ ابتلای 35 هزار نفر به ویروس کرونا در یک روز

بر اساس اعلام وزارت داخله عربستان، ورود به این کشور از طریق گذرگاه‌های خشکی و دریایی برای مدت یک هفته به طور موقت تعلیق شده است که این مدت هم قابل تمدید است.

وزارت داخله عربستان سعودی افزوده است: کلیه افرادی که طی سه ماه گذشته از کشورهای اروپایی یا کشورهایی که کرونا در آن شیوع یافته وارد خاک عربستان شدند، بایستی تست کرونا بدهند.

همچنین کسانی که طی حدود دو هفته اخیر از طریق پرواز و از کشورهای اروپایی وارد خاک عربستان شدند، بایستی به مدت دو هفته در خانه قرنطینه شوند.

پیش از این نیز، همزمان با افزایش نگرانی‌ها در پی شیوع گونه جدیدی از ویروس کرونا در جنوب انگلیس کشورهای هلند، بلژیک، فرانسه، ایتالیا، آلمان، ایران، کویت و ترکیه نیز پروازهای ورودی از انگلیس را ممنوع کرده بودند کرده بودند.

اعمال محدودیت‌های اضطراری اخیر توسط برخی کشورها در شرایطی صورت می‌گیرد که روز شنبه، مقامات بهداشتی انگلیس اعلام کردند که این کشور نوع جدیدی از (COVID-19را شناسایی کرده است که می‌تواند سریعتر از سایر گونه‌های ویروس کرونا گسترش یابد و در پی انتشار این اخبار بسیاری از کشورها از تعلیق پروازهای خود خبر دادند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала