Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: بنزما بازیکن تعیین کننده‌ای است؛ خطای هند راموس؟ بازی داور دارد

© AFP 2023 / FILIPPO MONTEFORTEکریم بنزما و زین الدین زیدان
کریم بنزما و زین الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی فرانسوی رئال مادرید پس پایان بازی در مورد اتفاقات شب گذشته تیمش برابر ایبار صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم لالیگا موفق شد میزبان خود تیم ایبار را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و به رده دوم جدول صعود کند.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ایبار 1 – رئال مادرید 3؛ رئال برد و در کورس صدرنشینی باقی ماند
زیدان پس از پایان این بازی در نشست خبری حضور پیدا کرد و در مورد اتفاقات شب گذشته گفت:«بازی در این ورزشگاه پیچیده است و آنها هم فرصت های خود را داشتند. داشتن این بازیکنان کار ر ا آسان تر می کند. مطمئناً هفته آینده تغییراتی در تیم اعمال خواهد شد، چون بازی های زیادی در پیش داریم. این روزها کمی کمتر از سیستم چرخشی استفاده کرده ایم اما هرچه جلوتر برویم روی همه حساب باز کرده ام».
سرمربی کهکشانی‌ها در ادامه در مورد عملکرد مهاجم فرانسوی تیمش گفت:«بنزما بازیکن تعیین کننده ای است، اما نه فقط به خاطر گل هایی که به ثمر می رساند؛ سبک بازی کریم برای ما بسیار مهم است او فوق العاده عمل کرد اما نه فقط به خاطر گل، به دلیل بازی که به نمایش گذاشت که برای تیم خیلی اهمیت داشت».
زیدان در پایان به صحنه جنجالی بازی اشاره کرد و گفت:«برخورد توپ با دست سرخیو راموس در محوطه جریمه رئال مادرید که نه داور و نه VAR آن را پنالتی اعلام نکردند. او در این باره هم گفت: مهمترین چیز این است که داور همه چیز را دید و مشخص کرد. بازی داور دارد و او تصمیم گیرنده است. من وارد این بحث نمی‌شود. اگر او سوت نزده حتماً‌ به این دلیل بوده که از نظر او خطای هندی رخ نداده است».

رئال مادرید شب گذتشه در چهاردهیمن بازی فصل خود در لالیگا پیروز شد و با 29 امتیاز چسبیده به اتلتیکو در رده دوم قرار گرفت. شاگردان زیزو بازی را عالی شروع کرد و به دو گل توسط کریم بنزما و لوکا مودریچ هم رسید ولی پس از گل ایبار بازی پایاپای شد و در نهایت لوکاس واسکز با گل دقیقه 93 خود برتری کهکشانی ها را تثبیت کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала