Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند برای جدایی از دورتموند آماده است

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسطوره بایرن مونیخ از مهاجم بوروسیا دورتموند خواست که این تیم را ترک کند و راهی تیم دیگری شود.

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند شاید تنها 20 سال داشه باشد و در میانه اولین فصل حضور کاملش در بروسیا دورتموند باشد اما لوتار ماتئوس باور دارد که زمان جدایی او از این تیم فرا رسیده است.

ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
ارلینگ هالند جایزه پسر طلایی 2020 را دریافت کرد + عکس

این بازیکن که در زمستان سال قبل راهی زرد پوشان شد عملکرد خیره کننده ای داشته است تا جایکه توانسته در 32 بازی 33 گل به ثمر رساند و 6 پاس گل هم بدهد. چنین درخششی باعث جلب توجه باشگاه‌های مهمی چون منچستریونایتد و رئال مادرید شده و ماتئوس معتقد است که حضور این بازیکن در دورتموند کوتاه مدت است.

اسطوره باشگاه بایرن مونیخ در این مورد بیشتر توضیح داد گفت:«او در سن 20 سالگی یک ماشین است. او یک مهاجم رو به رشد است و انرژی مثبت را علاوه بر گلزنی به تیم می‌آورد. او غیر قابل جایگزینی است و در سن 20 سالگی یک رهبر به شمار می‌رود».
لوتار ماتئوس در ادامه همچنان به ستایش از مهاجم زنبورها پرداخت و گفت که اکنون فرصت خوبی است تا او به باشگاه بزرگتری برود. ماتئوس گفت:«ارلینگ هالند یک پیروزی نه فقط برای دورتموند بلکه برای تمام بوندسلیگاستاو تاثیر مثبت را در تیم منتشر می‌کند و به همین دلیل من فکر می‌کنم که هالند روزی دیگر در دورتموند بازی نخواهد کرد و قدم بعدی را برمی‌دارد. او همین حالا هم آماده است و ما باید افتخار کنیم که او را در بوندسلیگا داریم».

 هالند در جنوری  2020 و پس از درخشش در سالزبورگ به بروسیا دورتموند منتقل شد. و توانست سریعا تاثیرش را در باشگاه جدیدش نشان دهد و در اولین بازی خود با پیراهن دورتموند در 23 دقیقه هت تریک کند. او نیم فصل مسابقات را با 16 بازی در 18 گل در تمامی مسابقات به پایان رساند.

این بازیکن نروژی فصل 21 - 2020 را با درخشش بیشتری آغاز کرد و در 14 بازی 17 گل زد و این در حالی است که مصدومیت اخیر او باعث شده که از میادین دور باشد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала