Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یووه بازیکن ناراضی آتالانتا را نمیخواهد؟

© AP Photo / Gianluca ChecchiПолузащитник "Ромы" Генрих Мхитарян и Нападающий "Аталанты" Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо
Полузащитник Ромы Генрих Мхитарян и Нападающий Аталанты Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آلخاندرو پاپو گومز بازیکن آرژانتینی آتالانتا ممکن است در جنوری از این تیم جدا و تیم های بزرگ ایتالیا به جذب وی علاقه مند هستند.

به گزارش اسپوتنیک، جنوری نزدیک است و به زودی پنجره نقل و انتقالات زمستانی باز خواهد شد و به همین علت شایعات و حرف و حدیث ها پیرامون علاقه‌ی تیم‌ها به بازیکنان و مذاکرات میان باشگاه ها داغ شده است.
به تازگی مشخص شد که یوونتوس قرار است قرارداد وستون مک کنی، بازیکن امریکایی خود را قطعی کند و او در جمع بیانکونری‌ها ماندگار خواهد شد اما نکته‌ی دیگری که این روز ها مطرح شده این است که یووه‌ای ها هیچ علاقه‌ای به جذب بازیکنی که جایزه "مورچه خوار طلایی" را برده، ندارند!
پاپو گومز، هافبک آتالانتا، یکی از گزینه‌هایی بود که نامش پیرامون یوونتوس مطرح می‌شد اما اکنون گفته می‌شود که بیانکونری‌ها هیچ علاقه‌ای به جذب او ندارند و برای خریدش در جنوری تلاشی نخواهند کرد.
پاپو گومز به تازگی جایزه جالبی را در ایتالیا برده بود، در واقع یک جایزه وجود دارد که به شخصی که هر هفته ضعیف‌ترین و مسخره‌ترین عملکرد را دارد اهدا می‌شود.
این جایزه که حالت فان و شوخی دارد "مورچه خوار طلایی" نامیده می‌شود. پاپو گومز، هافبک آتالانتا هم به تازگی این جایزه را بابت هفته‌ی ضعیفی که در لیگ ایتالیا داشت برده بود و اکنون گفته شده که یوونتوس علاقه‌ای به جذب او ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала