Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اگر در انتخابات پیروز شوم ژاوی را به بارسا میاورم!

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر ژاوی هرناندز بازیکن بارسلونا Футбол. ЕВРО - 2012. Тренировки сборных Италии и Испании
ژاوی هرناندز بازیکن بارسلونا Футбол. ЕВРО - 2012. Тренировки сборных Италии и Испании - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلون می‌گوید ژاوی بهترین فرد برای ادامه حضور لیونل مسی در بارسلوناست.

به گزارش اسپوتنیک، ویکتور فونت، یکی از نامزدهای ریاست بارسلونا می گوید اگر در انتخابات باشگاه پیروز شود، ژاوی سرمربی بعدی بارسا خواهد بود و اگر این اتفاق نیفتد، پول تکت هواداران بلوگرانا را از جیب خود خواهد پرداخت.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
فونت: "بارسلونا از نظر اقتصادی و اخلاقی ورشکسته است"
او در صحبتی در این خصوص اظهار داشت:«اگر من در انتخابات پیروز شوم ژاوی به بارسا خواهد آمد , اگر او نیامد من قول میدهم پول اشتراکی که اعضا پرداخت کرده اند را تماما از جیب خودم پرداخت کنم. بهترین شخص برای متقاعد کردی لیونل مسی برای ادامه حضور در بارسلونا، ژاوی است».
فونت در ادامه همچنان در این باره گفت:«ژاوی مسی را به خوبی می شناسد و از طرفی لئو نیز به توانایی های او باور دارد. مسی غیر قابل جایگزین و بی بدیل است. مسی به توانایی های ژاوی اعتماد دارد و من این را میدانم. او در این پروژه خواهد بود و جایگاه مهمی خواهد داشت. مسی غیرقابل جایگزینی است».

انتخابات ریاست بارسلونا در تاریخ 24 ژانویه، 2021 انجام خواهد شد و برنده این انتخاب تا 6 سال، رئیس این باشگاه نام خواهد گرفت.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала