پاکستان: هرگز اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر پاکستان: هرگز اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت
پاکستان: هرگز اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر خارجه پاکستان هرگونه فشار خارجی بر این کشور برای پیوستن به صفوف سازشگران با اسرائیل را رد کرد و گفت: ما هرگز آن کشور را به رسمیت نخواهیم شناخت.

به گزارش اسپوتنیک،، شاه محمود قریشی، وزیر خارجه پاکستان در گفت‌وگو با خبرنگاران در شهر «مولتان» بار دیگر هرگونه فشار خارجی بر این کشور برای پیوستن به صفوف سازشگران با اسرائیل را رد کرد و افزود: ما به طرف اماراتی اعلام کردیم که پاکستان خواهان حل پایدار مسئله فلسطین است و هرگز اسرائیل را به رسمیت نخواهد شناخت.

نخست وزیر پاکستان تماس با اسرائیل را رد کرد - اسپوتنیک افغانستان
نخست وزیر پاکستان تماس با اسرائیل را رد کرد

وزارت خارجه پاکستان نیز در این باره اعلام کرد که موضعش درباره به رسمیت شناختن اسرائیل را برای امارات روشن کرده و گفته است تا زمانی‌ که به راه حل دائمی و ملموس درباره پرونده فلسطین دست یافته نشود، امکان برقراری رابطه وجود ندارد.

 وزیر خارجه پاکستان همچنین گفت: من به همتای اماراتی خود عمق احساسات و عواطف پاکستانی‌ها نسبت به مسئله فلسطین را اطلاع و توضیح دادم. پاکستان هیچ فشاری را در بحث موافقت با طرح سازش قبول ندارد و مواضع کاملا روشن و قاطعی در حمایت از مردم فلسطین و کشمیر دارد.

پیش از این شاه محمود قریشی، وزیر خارجه پاکستان طی سفر دو روزه رسمی و برای رایزنی با مقامات امارات متحده عربی راهی این کشور شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала