کشمکش ترامپ با همه نزدیکانش درباره نتیجه انتخابات

© REUTERS / ERIN SCOTTکشمکش ترامپ با همه نزدیکانش درباره نتیجه انتخابات
کشمکش ترامپ با همه نزدیکانش درباره نتیجه انتخابات - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک رسانه امریکایی از بروز اختلاف شدید میان رئیس‌جمهور امریکا و مشاوران و اطرافیانش خبر داده است.

آمادگی به برگزاری مراسم تحلیف برای ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
آمادگی به برگزاری مراسم تحلیف برای ترامپ

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، یک رسانه امریکایی گزارش داده دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا در واپسین روزهای حضورش در قدرت تقریباً با همه اطرافیان و مشاورانش که دیدگاه‌هایش درباره نتیجه انتخابات را نمی‌پذیرند مشاجره کرده است. 

برخی مقامات ارشد آمریکایی به پایگاه خبری «آکسیوس» گفته‌اند، که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور در روز‌های آخر دوران ریاست‌جمهوری خود تقریباً از تمام نزدیکان خود که از تلاش برای تغییر نتایج انتخابات و مطرح کردن ادعای توطئه در این انتخابات مأیوس شده‌اند خشمگین است.

به نوشته آکسیوس، ترامپ از مایک پنس معاون خود، مارک میدوز رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید، پَت سیپولون یکی از مشاوران کاخ سفید، «مایک پمپئو»، وزیر امور خارجه و میچ مک‌کانل رهبر حزب اکثریت مجلس سنا خشمگین شده است.

این پایگاه خبری در توضیح دلیل خشم ترامپ از این مقامات نوشت: رئیس‌جمهور امریکا بر این عقیده است که همه اطرافیان وی ضعیف، احمق و بی‌وفا هستند و حس دلداری و آرامش را از کسانی می‌طلبد که با وی در تلاش برای تغییر نتایج انتخابات همراه می‌شوند.

آکسیوس همچنین نوشته: ما نمی‌توانیم بیش از این بر عصبانیت مقامات دولت ترامپ از گفتگوهایی که در داخل کاخ سفید انجام می‌شود، تأکید کنیم.

این در حالی است، که ترامپ بعد از تأیید پیروزی جو بایدن توسط مجمع گزینندگان (الکترال کالج) از پذیرش شکست امتناع ورزید و در توئیتر از هم‌حزبی‌های خود خواست، برای این منظور کاری انجام دهند.

وبگاه شبکه خبری سی‌ان‌ان نوشته ترامپ به گروهی از مشاوران حاشیه‌اش روی آورده که در حال ارائه طرح‌های عجیب برای برگرداندن نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала