سفارت پاکستان: افغانستانی ‌ها حالا به آسانی می‌توانند ویزا بگیرند

© Sputnik / Khaibar Akifiسفارت پاکستان: افغانستانی ‌ها حالا به آسانی می‌توانند ویزا بگیرند
سفارت پاکستان: افغانستانی ‌ها حالا به آسانی می‌توانند ویزا بگیرند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سفارت پاکستان در کابل اعلام کرده است، که روند صدور ویزا برای شهروندان افغانستان آسان شده است. 
سفارت پاکستان توزیع ویزا به شهروندان افغانستان را کاهش داده است - اسپوتنیک افغانستان
سفارت پاکستان توزیع ویزا به شهروندان افغانستان را کاهش داده است

به گزارش اسپوتنیک، سفارت پاکستان امروز سه شنبه دوم جدی با نشر اعلامیه ای نوشته است، که برای آسانی سفر شهروندان افغانستان به پاکستان، غرفه‌های جمع‌آوری فرم‌های درخواستی ویزا از هفت به ۱۷ افزایش پیدا کرده و برای همه‌ی متقاضیان، ویزای یک تا پنج سال فراهم می‌شود.

در این اعلامیه‌ آمده‌است، که متقاضیان ویزای پاکستان از این پس در کابل و قونسلگری‌های پاکستان در جلال‌آباد، کندهار، و مزارشریف می‌توانند از طریق آنلاین به طور ۲۴ ساعته درخواست ویزا کنند.

در اعلامیه همچنان آمده است، که برای بیماران، دانشجویان، بازرگانان و زنان جا‌های ویژه برای دریافت ویزا در کابل و قونسلگری‌های پاکستان در ولایت‌ها در نظرگرفته شده‌است.

سفارت پاکستان افزوده است، که تنها در ماه‌های اکتوبر و نوامبر ۱۵۰ هزار ویزا را صادر کرده‌است و افزون بر آن، متقاضیان ویزای پاکستان از طریق آنلاین نیز در این مدت ۱۲ هزار ویزای الکترونیکی دریافت کرده‌اند.

این سفارت همچنان از متقاضیان ویزای پاکستان خواسته است، که دیگر نیاز نیست ساعت‌ها از طرف شب انتظار ویزا را بکشند، بل‌که در ساعت‌های کاری روز متقاضیان ویزا می‌توانند ویزا را دریافت کنند.

در پایان اعلامیه ای سفارت پاکستان آمده است، که دریافت ویزای این کشور برای شهروندان افغانستان به استثنای بازرگانان رایگان است.

یادآوری می کنیم، که سالانه میلیون ها شهروند افغانستان به پاکستان برای درمان و بازرگانی سفر می کنند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала