Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرسنال 1-منچسترسیتی 4؛ پپ هنوز خیلی چیزها برای یاد دادن به آرتتا دارد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Бавария"
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرسنال با شکست در مقابل منچسترسیتی از یک چهارم نهایی جام اتحادیه حذف شد و حالا آرتتا بیش از هر زمان دیگری خطر اخراج را حس می کند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های آرسنال و سیتی برگزارکننده جدال حساس جام اتحادیه انگلیس بودند که در این مستبقه که با نتیجه چهار بر یک به سود شاگردان پپ تمام شد، لاپورته، فودن، محرز و ژسوس برای سیتی و لاکازت برای آرسنال گلزنی کردند.
آرسنال به صورت جدی خطر نزدیک شدن به منطقه سقوط را حس می کند. انها فقط چهار امتیاز تا منطقه سقوط در لیگ برتر انگلیس فاصله دارند که اگر نتوانند در بازی بعدی خود، چلسی را شکست بدهند هیچ بعید نیست که از رتبه پانزدهم پایین تر بروند.

حالا آنها فرصت کسب یک جام دیگر را هم از دست دادند و با نتیجه چهار بر یک در مقابل منچسترسیتی شکست خوردند. رونارسن دروازه بان جوان این تیم شب افتضاحی داشت و روی دو گل خورده آغازین مقصر بود و مدافعان توپچی ها هم شب خوبی نداشتند و بدین ترتیب گواردیولا به لطف ترکیب و نیمکت قدرتمندش توانست به نیمه نهایی جام اتحادیه برسد و به برنتفورد ملحق شود.
آرتتا که این روزها سایه مربیانی همچون آلگری را روی سر خود می بیند با این شکست، می داند که اوضاع خوب نیست و شاید سال 2021 را در خارج از ورزشگاه اتحاد آغاز کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала