بایدن: ترامپ حملات سایبری را کم اهمیت شمرده

© AP Photo / Cliff Owenبایدن: ترامپ حملات سایبری را کم اهمیت شمرده
بایدن: ترامپ حملات سایبری را کم اهمیت شمرده - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور منتخب آمریکا در اظهاراتی گفته است که دونالد ترامپ، حملات سایبری به نهاد های مهم آمریکا را دست کم گرفته، او باید درین مورد بیشتر تحقیق می‌کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از CNN، جو بایدن  رئیس جمهور منتخب ایالات متحده، از دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی این کشور خواسته است تا مسئول حملات سایبری به بخشهای مختلف آمریکا را هرچه زودتر مشخص کند.

وی افزود: «دولت ترامپ این حملات وسیع سایبری را که تهدیدی بزرگ علیه امنیت ملی ماست کم اهمیت شمرده است. ترامپ باید به طور کامل با تیم من برای انتقال روان قدرت و حمایت از آمریکایی‌ها همکاری کند».

واکنش روسیه به اتهام امریکا در خصوص حملات سایبری  - اسپوتنیک افغانستان
واکنش روسیه به اتهام امریکا در خصوص حملات سایبری

رئیس جمهور منتخب آمریکا تاکید کرد: دولت ترامپ در تحقق امنیت سایبری ناکام بوده و ما باید مشخص کنیم که چه کسی این حملات را انجام داده تا او را مجازات کنیم.

او ادامه داد: تهدیدهای سایبری جزء بزرگترین تهدیدها علیه امنیت ملی ماست. وظیفه ترامپ است که طی چهار هفته آینده از امنیت آمریکا دفاع کند. حملات سایبری گسترده‌ای که آمریکا در معرض آن قرار گرفته بدون پاسخ نخواهد ماند.

بنا به گزارش رسانه‌های آمریکا، یک گروه هکری حملات سایبری گسترده‌ای را علیه نهاد‌های آمریکایی صورت داده و داده‌های چندین سازمان دولتی این کشور را سرقت کرئه‌اند.

گفته می‌شود طی هفته اخیر ده‌ها حمله سایبری علیه نهاد‌های حساس آمریکا از جمله وزارت خزانه‌داری، وزارت امنیت داخلی و مراکز هسته‌ای این کشور انجام شده که موجب نگرانی مقامات آمریکا شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала