Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترکیب یوونتوس مقابل فیورنتینا؛ رونالدو در مقابل ریبری+عکس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فدریکو کیه زا امشب برای اولین بار در مقابل تیم سابقش فیورنتینا قرار می گیرد و از سویی یوونتوس برای تقابل با تیم ریبری روی زوج موراتا و رونالدو در خط حمله حساب می کند.

به گزارش اسپوتنیک، بیانکونری ها در هفته های اخیر فرم خود را به دست آورده اند. آنها با وجود مصدومیت کلینی، دمیرال و ارتور با تمام قوا در بازیهایشان ظاهر می شوند. یوونتوس امروز با خبر خوبی مواجه نشد چرا که بازی یووه و ناپولی باید دوباره برگزار شود و بدین ترتیب تورینی ها سه امتیاز را از دست دادند و در حال حاضر در جدول 24 امتیازی هستند. دیبالا از مصدومیت جزئی خود برگشته و روی نیمکت قرار گرفته در حالی که موراتا و رونالدو زوج بی نظیری تشکیل داده اند. این بازی زوج فوق العاده ای برای کیه زا است که در اکادمی فیورنتینا رشد کرده و در تابستان گذشته راهی یوونتوس شد. کیه زا در کنار وستون مک کنی در خط هافبک قرار گرفته و آرون رمزی دیگر ضلع خط هافبک تورینی ها را تکمیل می کند. آدرین ربیو با توجه به خطر محرومیت حتی روی نیمکت هم حضور ندارد.
فیورنتینا پس از دو تساوی پیاپی مقابل ساسولو و بولونیا در بحران قرار دارد. مشکل اصلی این تیم مربوط به گلزنی است چرا که در هشت بازی اخیرشان در لیگ ایتالیا فقط سه گل زده اند. آخرین گل آنها در جریان بازی در روز 17 آذر به ثبت رسید.
ترکیب یوونتوس در بازی امشب بدین شرح است : شزنی، کوادرادو، دلیخت، بونوچی، الکس ساندرو، کیه زا، مک کنی، بنتانکور، رمزی، موراتا و رونالدو.

​فیورنتینا نیز امشب با این ترکیب وارد زمین می شود: دراگوفسکی، کاسرس، میلنکوویچ، پتزلا، ایگور، بیراگی، امرابات، بورخا والرو، کاسترویلی، ریبری و ولاهوویچ.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала