Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت جذاب‌تر شد؛ یونایتد به صف مشتریان آلابا پیوست

© AFP 2023 / DAVID RAMOS / POOL / AFPFreude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020
Freude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد شرایط جذب داوید آلابا مدافع اتریشی بایرن مونیخ را بررسی دارد و به نظر می‌رسد که این باشگاه نیز در کنار چلسی، پاریسن‌جرمن، رئال مادرید، لیورپول و بارسلونا، در زمستان برای به خدمت گرفتن این بازیکن تلاش خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد داوید آلابای اتریشی در پایان فصل با بایرن تمام می‌شود و تا اکنون وی حاضر به امضای قرارداد جدید با مدافع عنوان قهرمانی لیگ آلمان نشده است.

داوید آلابا - اسپوتنیک افغانستان
رومنیگه عامل انتقال آلابا به رئال مادرید؟

این بازیکن مورد توجه باشگاه‌های بزرگی از جمله چلسی، پاریسن‌جرمن، رئال مادرید، لیورپول و بارسلونا قرار دارد و بسیاری از کارشناسان شانس کهکشانی‌ها را بیشتر از سایر باشگاه برای جذب این مدافع باتجربه می‌دانند.

اما به نظر می‌رسد که کار رئال چندان راحت نیست زیرا منچستریونایتد نیز به جمع مشتریان این بازیکن پیوسته و در زمستان برای به خدمت گرفتن این بازیکن تلاش خواهد کرد.

براساس گزارش آ.اس، مدیران منچستریونایتد جذب این بازیکن را در شرایط فعلی یک فرصت می‌دانند و می‌خواهند این مدافع با کیفیت و با تجربه را به اولدترافورد منتقل کنند.

این در حالی‌ست که منچستریونایتد در تابستان برای جذب یک مدافع تلاش کرد و خواهان به خدمت گرفتن اوپامکانو بود اما این بازیکن قرارداد خود را تمدید کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала