Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش رونالدو به تحقیر یوونتوس برابر فیورنتینا

© REUTERS / MASSIMO PINCAالبرتغالي، كريستيانو رونالدو، هداف نادي يوفنتوس الإيطالي
البرتغالي، كريستيانو رونالدو، هداف نادي يوفنتوس الإيطالي - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو ستاره پرتگالی یوونتوس، چند ساعت پس از شکست تیمش برابر فیورنتینا در خانه، به این موضوع واکنش نشان داد و مدعی شد که با قدرت دوباره برخواهند گشت.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته یوونتوس در خانه میزبان فیورنتینا بود و برابر این تیم با نتیجه سنگین 0-3 شکست خورد و نخستین شکست این تیم با سه گُل پس از 11 سال در ورزشگاه تورین به ثبت برسد.

تیم باشگاهی یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
یوونتوس 0 - فیونتینا 3؛ شب شاگردان پیرلو در یووه نبود

این شکست بانوی پیر واکنش‌های زیاد را به همراه داشت و پیرلو بازیکنانش را به حواس‌پرتی متهم کرد.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتگالی یوونتوس، دقایقی قبل و چند ساعت پس از این شکست، در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد و مدعی شد که با قدرت دوباره برخواهند گشت.

او در فیس‌بوکش نوشت:" دیروز، با عملکرد ضعیف و نتیجه‌ای دور از انتظار، بازی‌های خود را در سال 2020، به پایان رساندیم. این سال بسیار عجیب بود، ورزشگاه‌ها خالی، پروتکل‌های دشواری صحی به دلیل بیمار کرونا، بازی‌های معوقه و تقویم بسیار فشرده، اما هیچ بهانۀ برای شکست قابل قبول نیست. ما می‌دانیم که باید بیشتر به خود ما زحمت بدهیم، تا بهتر بازی کنیم و با روش سازگارتر پیروز شویم. ما یوونتوس هستیم! و ما به سادگی نمی‌توانیم چیزی کمتر از برتری در زمین را بپذیریم!".
او در ادامه افزود:" امیدوارم این توقف کوتاه مدت بتواند به ما کمک کند تا قویتر و متحدتر از همیشه برگردیم، زیرا این فصل هنوز خیلی دور و دراز است و در پایان ما معتقدیم که ، یک بار دیگر قهرمانی‌های خود را با هواداران جشن می‌گیریم".

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала