Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راه‌ حل حفظ پوگبا در یونایتد از دید سولسشر

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اوله گونار سولسشر سرمربی منچستریونایتد به این باور است که در صورتی قهرمانی تیمش در لیگ برتر پوگبا در این تیم می‌ماند.

به گزارش اسپوتنیک، پل پوگبا، هافبک 27 ساله و فرانسوی باشگاه منچستریونایتد تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد و طبق ادعای برخی از رسانه ها، رئال مادرید به جذب او علاقه دارد.

زیدان - اسپوتنیک افغانستان
پوگبا یا کاماوینگا؟ زیدان در دوراهی انتخابِ تجربه و نیروی جوانی

سران منچستریونایتد اما قصد دارند تا مذاکرات خود را با پل پوگبا بر سر یک قرارداد بلند مدت جدید آغاز کنند اما تاکنون مذاکره‌ای به صورت رسمی میان طرفین انجام نشده است.
شیاطین سرخ کار آسانی برای تمدید قرارداد این هافبک فرانسوی نخواهند داشت اما با این وجود، آن ها تلاش خود را برای تمدید قرارداد با او انجام خواهند داد.

اوله گونار سولسشر سرمربی منچستریونایتد که به حفظ پوگبا امیدوار است، باور دارد  در صورتی قهرمانی تیمش در لیگ برتر این بازیکن فرانسوی در این تیم می‌ماند.

او در این مورد به خبرنگاران گفت:" کسب عنوان قهرمانی خواست همیشگی در منچستریونایتد بوده است. و هرچه بیشتر قهرمان شویم بازیکنان بیشتری خواهان بازی برای ما خواهند بود. این یک توقع و چالش برای بازیکنان است که ما می‌خواهیم پیشرفت کرده و بهتر و بهتر شوند. پوگبا مدت‌هاست که اینجاست و البته که خواهان کسب جام است. او در تمرینات و دیدارها رفتار بسیار خوبی دارد. او عاشق فوتبال است، بلندپرواز است و می‌خواهد موفق باشد که مثل بیشتر اعضای تیم است. فکر می‌کنم اگر قهرمان شویم او می‌ماند".

این در حالی‌ست که با جذب فرناندز، پوگبا نقش همیشگی خودش را در ترکیب شیاطین سرخ از دست داده و بازیکن پرتگالی نقش پُر رنگی در الدترافورد دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала