ترامپ خواستار تعیین یک دادستان ویژه برای تحقیق درباره انتخابات شد

© REUTERS / ERIN SCOTTترامپ خواستار تعیین یک دادستان ویژه برای تحقیق درباره انتخابات شد
ترامپ خواستار تعیین یک دادستان ویژه برای تحقیق درباره انتخابات شد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور فعلی امریکا بر لزوم تعیین یک دادستان ویژه برای تحقیق درباره ادعای تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور فعلی ایالات متحده امریکا با انتشار توییتی بر لزوم تعیین یک دادستان ویژه برای تحقیق درباره ادعای تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد.

وی در توییتر خود نگاشته است: پس از مشاهده تقلب گسترده در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020، من با کسی که باور دارد فوراً به یک دادستان ویژه قوی، سریع‌العمل و عادلانه نیاز نیست، موافق نیستم. این فاسدترین انتخابات در تاریخ کشور ما بود و باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد.

​قابل ذکر است که  شبکه اجتماعی توییتر، پست ترامپ را به عنوان پیام مشکوک علامت گذاری کرد.

پیش از این ، وال استریت ژورنال به نقل از منابع خود اطلاع داده بود كه ترامپ می‌خواهد برای انتصاب دادستان ویژه‌ای جهت تحقیق درباره ادعای تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا و همچنان مسائل مربوط به هانتر پسر جو بایدن تلاش ورزد. طوری که روزنامه نیویورک تایمز نوشته، ترامپ در کاخ سفید درباره امکان تعیین سیدنی پاول، وکیل مدافع خود، که به ارتکاب اشتباهات در دادگاه ها مشهور است، به عنوان دادستان ویژه برای تحقیق در مورد تقلب ادعایی در انتخابات ریاست‌جمهوری، بحث کرده است.

با توجه به نتایج انتخابات 3 نوامبر، جو بایدن، نامزد حزب دموکرات امریکا رئیس‌جمهور منتخب محسوب می‌شود اما ترامپ هنوز به شکست خود اعتراف نکرده است. مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید امریکا در تاریخ 20 جنوری برگزار می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала