مجله امریکایی زمان اخراج ترامپ از کاخ سفید را اعلام کرد

© REUTERS / CARLOS BARRIAمجله امریکایی زمان اخراج ترامپ از کاخ سفید را اعلام کرد
مجله امریکایی زمان اخراج ترامپ از کاخ سفید را اعلام کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دفتر امور اجرایی رئیس‌جمهور فعلی امریکا از کارکنان خود درخواست کرد تا دو هفته آینده برای ترک کاخ سفید آماده شده و وسایل خود را بسته بندی کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل مجله نیوزویک، دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا روند خروج از کاخ سفید را طی دو هفته آغاز می‌کند.

ترامپ بعد از ترک کاخ سفید، به کدام کشور پناهنده می‌شود؟ - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ بعد از ترک کاخ سفید، به کدام کشور پناهنده می‌شود؟

این در حالی است که رئیس‌جمهور فعلی امریکا همچنان اصرار دارد که تقلب گسترده‌یی در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور روی داده‌است.

بنا به گزارش‌ها، کارکنان کاخ سفید روز سه‌شنبه ایمیلی دریافت کرده‌اند که براساس آن از آنها خواسته شده آغاز به جمع‌آوری وسایل‌شان و برای خروج تا چهارم جنوری خود را آماده کنند.

به گزارش سی‌بی‌اس نیوز، در این ایمیل فهرستی از کارهایی که کارمندان کاخ سفید باید انجام دهند، از جمله «تمیز کردن مایکروفر و یخچال» و «برداشتن وسایل شخصی» ارائه شده است.

در این ایمیل آمده است: «کارکنان طی روزهای آینده فهرست جامع‌تری را دریافت خواهند کرد. در آغاز، صورت کالاهای دفترتان را برداشته و در جریان باشید که نسبت به آن‌ها مسوولیت دارید».

با توجه به نتایج انتخابات 3 نوامبر، جو بایدن، نامزد حزب دموکرات امریکا رئیس‌جمهور منتخب محسوب می‌شود، اما ترامپ هنوز به شکست خود اعتراف نکرده است. مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید امریکا در تاریخ 20 جنوری برگزار می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала