Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وقتی «لیونل مسی» را در کنترول دارید، در واقع بارسا را کنترول کرده‌اید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دروازه‌بان گران‌قیمت اتلتیکومادرید به ستایش از فوق ستاره بارسلونا پرداخته و او را تحسین کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی 644 گل با پیراهن بارسلونا به ثمر رسانده که 10 گل از این تعداد را یان اوبلاک، دروازه‌بان اتلتیکومادرید دریافت کرده هرچند که اوبلاک در مصاف‌های مقابل مسی ضعیف نبود.

Игроки во время матча между командами Ливерпуль и Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
پیام احساسی اوبلاک به هوادران اتلتیکو + عکس
همین چند هفته پیش در آخرین تقابل این دو نفر، اوبلاک توانست سومین کلین شیتش مقابل مسی را ثبت کند. اوبلاک در گفت‌و‌گو با اسکای اسپورت درباره مسی گفته است:«او گل‌های بسیار زیادی مقابل من به ثمر رسانده. گل‌های بسیار زیادی! مسی بازیکن بزرگی است. یک بازیکن فوق‌العاده و بی‌نظیر».
اوبالاک در ادامه صحبت‌هایش گفت:«دفعات زیادی وجود دارد که او گلزنی کرده و پس از ان این حس را داشته‌اید که چگونه این گل به این آسانی به ثمر رسید. بعضی اوقات انگار او توپ را به وسیله پاس به تور می‌رساند و حتی شوت هم نمی‌زند. او هنوز هم بهترین بازیکن در دنیا است».

دروازه‌بان اتلتیکو در پایان صحبت‌هایش همچنان به ستایش از فوق ستاره آرجنتینی آبی‌اناری‌ها گفت:«او عجیب است. بعضی اوقات فکر می‌کنید که او را کنترل کرده‌اید و بارسا را هم در کنترل خود دارد اما او ناگهان همه چیز را تغییر می‌دهد،‌ گل می‌زند و بارسلونا برنده می‌شود. بعضی اوقات هم او را نمی‌بینید. شاید فکر می‌کنید که خطرناک نیست اما ناگهان گل می‌زند. این مسئله فصل پیش مقابل ما اتفاق افتاد. شما باید مقابل مسی 100 درصد تمرکز داشته باشید».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала