Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برکناری توخل کار کهکشانی‌ها را پچیده کرد

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید پس از جدایی توماس توخل از پی‌اس‌جی، دچار هراس شده که جذب کیلیان امباپه دشوارتر خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید با دو قطعه برنامه آینده خود یک ضربه مضاعف متحمل شده که به نظر می‌رسد آینده‌اش را به پاری سن ژرمن متعهد کند.

کیلیان امباپه هدف مادرید است تا تابستان سال آینده از پاریس دور شود، در حالی‌که مائوریسیو پوچتینو در آینده به عنوان جانشین زین الدین زیدان در برنابئو صف آرایی می‌کرد. اما اخراج توماس توخل در شب کریسمس پس از پیروزی 4-0 PSG مقابل استراسبورگ در حال حاضر هر دو برنامه را به هرج و مرج کشانده است.

طبق گزارش AS اخراج توخل به این معنی است که امباپه اکنون به احتمال زیاد با باشگاه پاریسی توافق می‌کند که قرارداد جدیدی با این باشگاه امضاء کند، در حالی‌که روابط مهاجم با مربی آلمانی در چند زمان اخیر علی‌رغم صعود به فینال لیگ قهرمانان در تابستان در بهترین حالت مات بود.

توماس توخل - اسپوتنیک افغانستان
ادعا در فرانسه و آلمان؛ توماس توخل اخراج شده است

گزارش‌ها در فرانسه می‌رسانند که لئوناردو مدیر ورزشی پی‌اس‌جی مذاکرات را برای حفظ وی آغاز کرده است.

مادرید امیدوار بود که یک جایگزین در تمدید قرارداد امباپه که تا سال 2022 ادامه دارد، به آنها امکان انتقال و جذب بازیکن 22 ساله با پرداخت هزینه‌ای در حدود 160 میلیون پوند را بدهد. اگر امباپه قرارداد جدیدی امضا کند، حتی با یک بند آزادسازی مادرید هر حرکت احتمالی می‌تواند مجبور شود 225 میلیون پوند بپردازد.

سردرد دیگری که مادرید برای مقابله با آن دارد، ورود احتمالی پوچتینو به پاریس است که AS  ادعا می‌کند فقط در صورت فروش نرفتن امباپه کار را بر عهده خواهد گرفت.

فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید قبل از سرد شدن موضوع اخراج توخل امیدوار بود که سرمربی سابق تاتنهام را به عنوان جانشین زیدان برگزیند.

سرمربی سابق اسپرز که از زمان اخراج در وایت هارت لین 13 ماه پیش کار نکرده بود به عنوان رئیس انتقالی ایده‌آل هدف قرار گرفت در حالی‌که رائول ستاره‌ افسانه‌ای باشگاه به عنوان مربی آینده مطرح شد.

رائول که از سال 74 تا 2010 از 741 بازی 323 گل به ثمر رسانده در حال حاضر مربی تیم B رئال است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала