دانش: تسلیم جنگ روانی دشمن نشویم

© Facebook Media office of The Second Vice President of Islamic Republic of Afghanistanدانش: تسلیم جنگ روانی دشمن نشویم
دانش: تسلیم جنگ روانی دشمن نشویم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان، می‌گوید که نیاز است از هر جهت صفوف خود را فشرده تر سازیم و تسلیم جنگ روانی دشمن نشویم.

به گزارش اسپوتنیک، هنگام سخنرانی در کنفرانس ملی مدافعان حقوق بشر، صحبت می‌کرد، گفت که دشمن قلب دموکراسی، حاکمیت قانون، انتخابات، آزادی بیان و حقوق بشر را نشانه گرفته است و قضات، سارنوالان، روزنامه نگاران، زنان، فعالین انتخاباتی، وکلای پارلمان و شورای ولایتی و مدافعان حقوق بشر، مورد حملات تروریستی قرار می‌گیرند. او می‌گوید که اجازه ندهیم دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود موفق شود.

ملا برادر موانع در راه صلح را اعلام کرد - اسپوتنیک افغانستان
ملا برادر: فیصله های مذاکرات صلح در مشورت با رهبری طالبان در پاکستان نهایی می‌شود

وی بیان کرده است که هدف از حملات دشمن، همه نظام، ارزشهای بیست سال اخیر، ایجاد رعب، وحشت، ناامیدی، تفرقه، ایجاد فاصله بین حکومت و مردم، امتیاز گیری در میز مذاکره صلح و یا متوقف کردن روند صلح است.
معاون دوم ریاست جمهوری ضمن تاکید به حفظ وحدت ملی گفت: "نباید با حوادث تروریستی به گونه‌ای برخورد کنیم که دشمن اصلی که پیوسته فاجعه خلق می‌کند، به فراموشی سپرده شود."
آقای دانش گفت: "در شرایط حساس و خطیر کنونی ایجاب می‌کند که مردم، رسانه‌ها، نهادهای مدنی، سیاسیون و احزاب سیاسی همگی یک صدا بر ضد دشمنان تروریست دست به کار شوند و بر حامیان تروریستان فشار بیاورند و از مجامع بین المللی بخواهند که دولت افغانستان را در مبارزه با تروریزم کمک کنند."
او در آخر افزود که ما امیدوار هستیم که طالبان با شعارهای متصلبانه مانع پیشرفت پروسه صلح نشوند و با شروع دور دوم مذاکرات اجندا تائید شود و در اولین قدم آتش بس عمومی به اجرا گذاشته شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала