Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: «این ششمین برد متوالی بود و باید از بازیکنانم متشکر باشم.»

© AFP 2023 / Pierre-Philippe Marcouزیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی فرانسوی رئال مادرید می‌گوید که از پیروزی شاگردان برابر گرانادا بسیار خوشحال است.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید شب گذشته در یک بازی نفسگیر و حساس توانست با دو گل گرانادا را شکست دهد تا با خیالی راحت راهی کریسمس شود کهکشانی ها با دو بازی بیشتر از اتلتیکو و با امتیاز برابر در رده دوم قرار دارند.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
رئال‌مادرید 2 – گرانادا 0؛ شاگردان زیدان همچنان در تعقیب رقیب همشهری

این ششمین برد متوالی رئال بود. بازی برای رئال بسیار دشوار بود و در نیمه دوم بود که توانست با دو گل ششمین برد متوالی خود رتا رقم بزند. زین‌الدین زیدان، پس از پایان این بازی در نشست خبری حضور پیدا کرد و در مودر اتفاقات شب گذشته تیمش صحبت کرد.

زیدان در بخش نخست صحبت‌هایش گفت:«نیمه اول نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم ولی در نیمه دوم بهتر شدیم. گرانادا از پیش‌رو فشار وارد می‌کرد و این کار را هم خیلی خوب انجام می دادند. گرانادا کار را برای مان خیلی پیچیده کرد. در اقع بازی بسیار دشوار و پر زحمتی بود. از این پیروزی خوشحالم چون به سختی حاصل شد و در مجموع شایسته این سه امتیاز بودیم».
سرمربی کهکشانی‌های مادرید صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد:«برابر یک تیم بسیار باکیفیت برنده شدیم و باید خوشحال بود. نیمه دوم خوب توپگیری می کردیم ولی در نیمه اول به دلیل بازی پرفشار گرانادا موفق به این کار نمی شدیم. این ششمین برد متوالی بود و باید از بازیکنانم متشکر باشم».
 زیدان در پایان صحبت‌هایش در مورد اینکه قهرمانی در لالیگا و یا لیگ قهرمانان مهم است، اظهار داشت:«برای هر دو هدف باید بجنگیم. فعلا تمرکزمان روی لالیگاست و پس از این پیروزی سه روز استراحت خواهیم کرد. بازیکنان در کنار کریسمس را پشت سر می گذارند و در برگشت روزهای سختی در انتظارمان خواهد بود».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала