Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سال طلایی لوا به پایان رسید

© © Matthew Childs / Pool via APÇempionlar Liqasında final həyəcanı: "Bavariya" tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu
Çempionlar Liqasında final həyəcanı: Bavariya tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لواندوفسکی با کسب دو جایزه مهم سال فوتبال دنیا، بهترین سال دوران حرفه‌ای خود را سپری کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ لواندوفسکی در حالی‌که برای اولین بار به جایزه بهترین بازیکن سال فیفا و کفش طلایی دست یافت، در سال 2020 بهترین سال دوران حرفه‌ای خود را به پایان برد.

تردیدی وجود ندارد که رابرت لواندوفسکی تا امروز، بهترین شماره "9" در جهان و یکی از بهترین بازیکنان کره زمین است. فصل گذشته او مهم‌ترین ستاره بایرن مونیخ بود که توانست سه‌گانه این تیم را به دست آورد.

در سطح فردی او جایزه "بهترین" را دریافت کرد و همچنین می‌توانست توپ طلا را از آن خود کند اما امسال هیچ نسخه‌ای منتشر نشد. 34 گل او در بوندسلیگا همچنین باعث شد تا او اولین کفش طلای خود را بدست آورد، چیزی که در صدد تکرار این فصل است. او با 17 گل نیمی از فصل گذشته و هنوز به نیمه راه بوندسلیگا نرسیده است ولی صدرجدول را در اختیار دارد که رقبای او فاصله زیادی دارند.

مسی، از جمع 20 نفر برتر خارج شده است.

فصل مسی با 5 جایزه در کارنامه‌اش، در هفته‌های اخیر شروع به سوختن کرده است. با هفت گل در لالیگا او در بین 20 گل‌زن برتر نیست. اولین اسم مهم بعد از رابرت محمد صلاح است. مُهاجم مصری لیورپول 13 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است.

کریستیانو رونالدو با یک گل کمتر در رده هشتم قرار دارد. با 13 گل همراه کالورت لوین، سون، امباپه، لوکاکو، واردی و هالند فهرست 20 نفری اول را تکمیل می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала