Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستریونایتد 2 – اورتون 0؛ طوفان دقایق آخری شیاطین سرخ و صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه

© REUTERS / Charles Platiauآنخل دی‌ماریا بازیکن آرجانیتی پی‌اس‌جی Paris Saint-Germain (PSG) oyuncusu Angel Di Maria (üstte) ve Edinson Cavani gol sevinci yaşarken
آنخل دی‌ماریا بازیکن آرجانیتی پی‌اس‌جی Paris Saint-Germain (PSG) oyuncusu Angel Di Maria (üstte) ve Edinson Cavani gol sevinci yaşarken - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با صعود منچستریونایتد به مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس 4 تیم این مرحله مشخص شدند.

به گزارش اسپوتنیک، در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس تیم‌های اورتون و منچستر به مصاف هم رفتند و این شیاطین سرخ بودند که با شکست و بر صفر اورتون راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

این بازی تا دقیقه 88 گلی در بر نداشت تا اینکه سرانجام ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای منچستری‌ها قفل دروازه‌ها را شکست. آنتونی مارسیال نیز در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل بعدی شیاطین سرخ را زد تا این تیم پس از برنتفورد، منچسترسیتی و تاتنهام راهی مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه شود.

حالا به نظر می رسد که سه غول فوتبال انگلیس خیلی دوست دارند که به تیم برنتفورد بخورند و خودشان را به نیمه نهایی برسانند در حالی که دوئل دیگر جذاب و تماشایی خواهد بود، چه تقابل گواردیولا - مورینیو را شاهد باشی، چه دربی منچستر و چه تقابل مورینیو با تیم سابقش.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала